نیازمند: سرکوب و انتقاد کمکی به سپاهان نمی‌کند

پیام نیازمند گلر سپاهان معتقد است که افسوس خوردن به خاطر شکست برابر استقلال کمکی به این تیم نخواهد کرد و فرصتی هم برای این کار وجود ندارد.

نیازمند: سرکوب و انتقاد کمکی به سپاهان نمی‌کند

پیام نیازمند گلر جوان تیم سپاهان در تمرین این تیم و در مورد آخرین شرایط اردوی طلایی پوشان صحبت کرد.

او در رابطه با دیدار برابر سایپا و 5 دیدار باقی مانده گفت: شرایط تیم در نیم فصل دوم آنطوری که دوست داشتیم، پیش نرفت و در بازی آخر هم متاسفانه دقیقه آخر همه چیز عوض شد. با این حال فرصتی برای افسوس نداریم، چون بازی های پشت سر هم است. امیدوارم به 5 بازی آینده که دیگر امتیازی از دست ندهیم.

لر سپاهان که به تازگی 24 سالگی را آغاز کرده، حرف هایش را در مورد حضور طلایی پوشان در جام حذفی بیان کرد: تمام تمرکز ما جام حذفی هست و هنوز این جام را داریم و خیلی امیدواریم این تیم بتواند موفق شد.

نیازمند در ادامه یک خواهش از اطرافیان تیم داشت و تاکید کرد: فقط یک خواهش داریم که این تیم را حمایت کنید. اگر کسی بخواهد این تیم را سرکوب کند؛ هر اشتباهی؛ چه بیرون و چه داخل باشگاه. سرکوب کردن کمکی به تیم ما نمی کند تا موفق شود و فقط سنگ جلوی پای ما می اندازد. امیدوارم در بازی های پیش رو همه و همه دست به دست هم بدهند تا این تیم خوب نتیجه بگیرد و ما بتوانیم دل مردم را خوشحال کنیم. توقع داریم که هواداران واقع بین تر باشند؛ همه چیز را ببینند و همه چیز را تشخیص دهند. انتقاد در این زمان راحت ترین کار است. فقط امیدوارم حمایت کنند. هنوز هم خیلی امیدواریم به بازی های پیش رو و می رویم که 5 فینال پشت سر هم را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها