تذکر ۸۱ نماینده به روحانی درباره ممانعت جهانگیری برای عزل یک مسئول

علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه 27 فروردین) در صحن علنی پارلمان تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

تذکر ۸۱ نماینده به روحانی درباره ممانعت جهانگیری برای عزل یک مسئول

**تذکر علی وقف‌چی نماینده زنجان به وزیر ارتباطات: دلیل عدم تبدیل وضعیت و عقد قرارداد دائم با کارگزاران مرکز مخابرات روستایی. تعیین تکلیف و تأمین خطوط تلفن ثابت درخواست‌کنندگان و تقویت باندهای اینترنتی همراه اول و ایرانسل.

**نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و مصطفی کواکبیان نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر اقتصاد و دارایی: تسریع در حل مشکل بیمه کارگران گروه خودرو سازی سایپا.

**تذکر ناهید تاج‌الدین نماینده اصفهان به وزیر ارتباطات: چرا علی رغم ماده 83 قانون الحاق بعضی از مواد به مقررات دولت و آرا دیوان عدالت اداری نسبت به دائمی نمودن قرارداد کارگزاران مرکز مخابرات روستایی اقدام نشده و تعدادی از این عزیزان اخراج شده‌اند؟

** تذکر محمد دهقان نماینده طرقبه و 80 نماینده به رئیس جمهور: با وجود تشکیل پرونده کیفری و ممنوع الخروج شدن آقای پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی، علت ممانعت شما و آقای جهانگیری از عزل ایشان چیست؟

**تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: با توجه به اینکه قیمت تمام شده تولید گندم بسیار بالاتر از سال‌های گذشته است، بایستی قیمت خرید گندم به قیمت مناسب و بیش از 2,500 تومان برای هر کیلوگرم باشد. به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: پرداخت تمام مطالبات فرهنگیان و اعمال کامل رتبه‌بندی در پرداخت حقوق آنها.

**تذکر قاسم احمدی لاشکی مردم کلاردشت به وزیر علوم: با توجه به اختصاص پیدا کردن مبلغی متوالی برای خرید دانشکده میراث فرهنگی نوشهر، چرا اقدامی صورت نمی‌گیرد؟ به وزیر نیرو: علی رغم تخصیص بودجه برای پروژه‌های بزرگ مجتمع آبرسانی شهرهای نوشهر، پیشرفت کار کند است. علت چیست؟ به وزیر راه و شهرسازی: با توجه به بازدیدها و وعده‌ها، وضعیت راه‌های کلاردشت و عباس آباد همچنان نامناسب است. انتظار می‌رود که پیگیری‌های جدی انجام شود. به وزیر بهداشت: چرا شاهد استقرار مرکز اورژانس 115 در منطقه کجور با 68 نیستیم؟

**تذکر یعقوب شیویاری نماینده میانه به رئیس جمهور: بی‌برنامگی و نبود اراده برای حل مشکلات کردم و مدیریت ناکارآمد در کشور.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها