تجربه سرپل ذهاب در امدادرسانی سیل اخیر بسیار موثر بود

سرپرست گروه امداد رسانی تیپ ۲۸۴ ارتش گفت: تجربه سرپل ذهاب گنجینه گران‌بهایی برای ما در امدادرسانی به حادثه سیل اخیر بود و ما توانستیم با استفاده از این تجربه در منطقه سیل‌زده لرستان اثرگذار باشیم.

تجربه سرپل ذهاب در امدادرسانی سیل اخیر بسیار موثر بود

سرهنگ‌ مصطفی امینی نژاد سرپرست گروه امداد رسانی تیپ ۲۸۴ ارتش در منطقه سیل‌زده معمولان در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، گفت: ۴۸ ساعت قبل از وقوع سیل یکان‌های ارتش در آماده باش بودند تا بتوانند در اسرع وقت به کمک هموطنان عزیزمان بشتابند.

وی افزود: اولین یکانی که در منطقه سیل‌زده چم‌مهر حاضر شد عقابان تیزپرواز هوانیروز بودند که حدود ۲۹۰۰ نفر را از محاصره سیل نجات دادند و در آن شرایط سخت همراه مردم بودند.

سرهنگ امینی نژاد تاکید کرد: تجربه سرپل ذهاب گنجینه گرانبهایی برای ما در امدادرسانی به حادثه سیل اخیر بود و ما توانستیم با استفاده از این تجربه در منطقه سیل‌زده لرستان اثرگذار باشیم.

سرپرست گروه امداد رسانی تیپ ۲۸۴ ارتش در منطقه سیل‌زده معمولان گفت: ما حتی امدادرسانی را در شب نیز صورت می‌دادیم به گونه ای که به درب خانه‌های مردم آسیب دیده می‌رفتیم و کسی باور نمی کرد که شب به درب خانه‌اش برویم و امداد رسانی کنیم.

وی در پایان گفت: ما تا هر زمان که لازم باشد و سلسله مراتب فرماندهی دستور دهند در خدمت مردم برای امدادرسانی خواهیم ماند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها