انتقاد نماینده مردم محلات در مجلس از گرانی برخی محصولات ؛

آقای حجتی آیا این روزها خیار، گوجه یا پیاز خریده‌اید؟ / خبر دارید قیمت‌ها به کجا رسیده است؟

نماینده مردم محلات در مجلس خطاب به رئیس جمهور خواستار تسریع در پرداخت خسارت به سیل زدگان شد.

آقای حجتی آیا این روزها خیار، گوجه یا پیاز خریده‌اید؟ / خبر دارید قیمت‌ها به کجا رسیده است؟

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: آقای حجتی آیا این روزها خیار، گوجه یا پیاز خریده‌اید؟ خبر دارید قیمت‌ها به کجا رسیده است؟

وی در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: آقای بطحائی با توجه به آنکه روز معلم نزدیک است، لازم است پرداخت معوقات فرهنگیان را در دستور کار خود قرار دهید.

نماینده مردم محلات در مجلس خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: آقای رئیس جمهور لطفاً هر چه سریع‌تر خسارت‌های وارد شده به مردم بر اثر سیل را پرداخت کنید و نگذارید مانند سیل سال ۹۵ شود که تا مدت زیادی خسارت‌های مردم پرداخت نشد.

سلیمی خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه گفت: فرانسوی‌ها به ما کج دهنی کرده‌اند که باید پاسخ درخوری به آنان داده شود و همچنین برخی از مقامات ما می‌گویند که خودمان «اینستکس» را اجرا می‌کنیم، در حالی که اروپایی‌ها تعهد داده بودند و باید خود آنان اینستکس را اجرایی کنند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • احمد
    0

    جناب آقای سلیمی چون همه چیز برای تمام مقامات مفت وبه وفور درمنزلشان می آید ازکجا خبر داشته باشند پیاز ۱۵هزار تومان گوشت ۱۵۰هزار چه ازحال بازنشسته بدبخت دارید گرین کارت هم که آماده است

  • حجتی
    0

    آقای حجتی این مرد بزرگ چقدر دانا است که میداند برادران عراقی کی وبه چه محصولی نیاز دارند سریعا زیر زمین هم باشد بدستشان میرساند بنده خدا حال راه رفتن را ندارد فقط ی کمی پول می‌گیرد دستور می‌دهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها