"اوبا" و حمله یوزپلنگی برای گل سه امتیازی

پیروزی آرسنال مقابل واتفورد با گل اوبامیانگ در دقیقه 10 بازی که روی اشتباه و تعلل دروازه‌بان واتفورد و هوشمندی و فرصت‌طلبی پیر امریک اوبامیانگ به ثمر رسید، به دست آمد.

"اوبا" و حمله یوزپلنگی برای گل سه امتیازی

آرسنال دیروز در هفته سی و سوم لیگ برتر در حالی به خانه واتفورد رفت تا با این تیم دیدار کند که برای صعود به رتبه چهارم جدول لیگ برتر و امیدواری بیشتر به کسب سهمیه چمپیونزلیگ به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت.

اما بازی دو تیم در همان دقایق اول با حوادثی دراماتیک همراه شد، یک گل و یک اخراج در 11 دقیقه اول بازی که تکلیف سه امتیاز را روشن کرد تا شروع طوفانی مسابقه دو تیم در ادامه فروکش کرده و آرسنال به این ترتیب به سه امتیاز بسیار حساس و باارزش دست یابد.

تک‌گل آرسنال در این بازی در دقیقه 10 توسط پیر امریک اوبامیانگ، ستاره و پدیده گلزن این فصل توپچی‌ها به ثمر رسید. اگر از حق نگذشته و به هوشمندی و فرصت‌طلبی اوبامیانگ در صحنه گل اشاره کنیم، باید قبول کرد که اشتباه بزرگ دروازه‌بان واتفورد روی این گل نقش اساسی را داشت.

گل آرسنال چگونه به ثمر رسید؟

درحالیکه ساعتها دقیقه 9 و ثانیه 8 بازی را نشان می‌داد توپ به بن فاستر دروازه‌بان واتفورد رسید ولی او انگار عجله‌ای برای دفع خطر از خود نداشت و توپ را با خود به محوطه شش قدم مقابل دروازه‌اش آورد.

اینجا بود که اوبامیانگ تیزهوش و فرصت‌طلب متوجه این فرصت بادآورده شد و با سرعت بسیار بالا خود را به توپ و بن فاستر رساند. اینجا دیگر یک تماس کوچک کافی بود تا دروازه واتفورد باز شود و هجدهمین گل اوبامیانگ در فصل جاری لیگ برتر به ثمر برسد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها