نجات جان ۴۳ نفر گرفتار در سیل، از مرگ حتمی در خراسان جنوبی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از نجات ۴۳ نفر گرفتار در سیل توسط جمعیت هلال احمر در استان خبر داد.

نجات جان ۴۳ نفر گرفتار در سیل، از مرگ حتمی در خراسان جنوبی

شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در پی وقوع سیلاب‌های سنگین در استان از ۲۵ فروردین ماه تا ۴۸ ساعت گذشته، ۲۰۰ تیم امدادی و با حدود ۱۰۰۰ نفر امدادگر در حات آماده باش بودند.

وی با اشاره به حدود ۵۵ مورد آبگرفتگی در مناطق مختلف استان افزود: درپی وقوع سیلاب‌ها در شهرستان‌های سربیشه، طبس، بشرویه، درمیان و زیرکوه، نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر به این مناطق ورورد کردند.

شهریاری با اشاره به امدادرسانی به ۱۵۵ روستا و امدادرسانی به هزار و ۵۳۶ نفر گرفتار در سیلاب گفت: بیشترین امداد رسانی‌ها در روستای درح شهرستان سربیشه و روستای تپه طاق از توابع شهرستان طبس بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از جمله حوادث رخ داده ناشی از سیل در استان را واژگونی اتوبوس در محور تپه تاق دانست و افزود: این اتوبوس از کاشمر به مقصد یزد در حال حرکت بود که در مسیر دچار سیل شد و نیرو‌های هلال احمر توانستند به ۱۱ نفر سرنشین آن خدمت رسانی کنند.

وی همچنینن با اشاره به افراد گرفتار در سیل در منطقه درح شهرستان سربیشه بیان کرد: امداد رسانی در این منطقه هیچ گونه تلفاتی نداشت و حدود ۲۴ نفر از مرگ جتمی نجات یافتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها