استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خورد

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، از کلید خوردن طرح استیضاح سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خورد

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، از کلید خوردن طرح استیضاح سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: برخی از نمایندگان در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح بطحایی هستند و تاکنون 29 تن از نمایندگان طرح مذکور را امضا کرده‌اند.

آیین‌‌نامه داخلی مجلس درباره استیضاح وزرا تغییر می‌کند + جزئیات طرح استیضاح وزیر کشاورزی با 48 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد

وی در تشریح محور‌های طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: برخی از عزل و نصب‌ها در ادارات آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان و همچنین وضعیت نامناسب مدارس در این استان از جمله محور‌های طرح استیضاح بطحایی است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت معلمان حق‌التدریسی و خرید خدمت از دیگر محور‌های طرح استیضاح مذکور است.

علیم‌ یارمحمدی یکی از طراحان این طرح به خبرنگار پارلمانی تسنیم گفته است که این طرح دوشنبه هفته آینده و پس از جمع‌آوری امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مهرداد فروغی
    0

    مدیریت افتضاح در اعزام معلم به خارج وپرداخت نشدن 15ماه حقوق

  • اسماعیل
    0

    سلام. واقعا که معلمان حق التدریس مظلوم واقع شدند.

  • م.س
    0

    من معلم حق التدریسم.حقوق تدریسم850تومن بیمه هم روز شمار پرداخت میکنن.وتابستان نه حقوق دارم ونه بیمه.متاهل 2دختر دارم .بنظرتون انصافه!!؟

  • مجید
    0

    واقعا متاسفیم برای وزارتخانه ای که این اقای باندباز و نالایق سکان هدایت وزارتخانه مهم را به عهده دارد . سومدیریت ها . هفت ماه هست حق الزحمه معلمان بازنشسته و شاغل را نتوانستند پرداخت کنند . از سال اینده بیشتر معلمین و بازنشسته ها کلاس تدریس نمی گیرند این اقا هیچ برنامه ای برای پرکردن کلاس درس و تامین معلم متخصص ندارد . هنوز ۳۷ درصد حق الزحمه سال ۹۶ را طلب داریم . هیچ سیستمی نداریم کار ستاد و استان و مناطق را بررسی کند. هرروز جریمه دیرکرد قسط های عقب افتاده را میدهیم . اگر حقوق کافی بود به هیچ وجه اضافه کار نمی گیریم .

  • دهقان
    0

    حقوق معلمین خرید خدماتی چی شد

  • دبیر دکتری
    0

    نمایندگان محترم لطفا برای تصدی و انتخاب وزیر برای وزارت آموزش و پرورش به دنبال یکی از نخبگان جوان و فارغ التحصیل دوره دکترای تعلیم و تربیت یا مدیریت آموزشی از دانشگاههای معتبر مثل دانشگاه تربیت مدرس،دانشگاه تهران و علامه.... از میان خود بدنه آموزش و پرورش بگردند ، جوانان نخبه و دلسوز دکترا در بدنه این وزارتخانه کم نیستند که متاسفانه سیستم نخبه کش وزارتخانه فرصت دیده شدن به آنها نداده است

  • احمد
    0

    با سلام ضعیف ترین وزیر دولت تدبیر و امید. وزیر آموزش و پرورش می باشد. وزیری که حاضر است به همه نمایندگان باج بدهد تا بماند. و حتی توان جذب بودجه را در هيئت دولت ندارد.. و بیچاره ما معلمان که باید ایشان را تحمل کنیم. وی در هر استان به نوعی باج می دهد اگر نمایندگان راستی باشند مدیرکل را از آن طیف انتخاب می کند هرچند بر خلاف دیدگاه تمام معلیمن باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها