سرنوشت پرنسس دایانا برای عروسش هم تکرار می‌شود؟

آیا سرنوشت پرنسس دایانا که بعد از ماجراهای پیچیده‌ای از خیانت‌های متقابل با شوهرش پرنس چارلز در تونلی در پاریس کشته شد، برای عروسش کیت میدلتون هم تکرار می‌شود؟

سرنوشت پرنسس دایانا برای عروسش هم تکرار می‌شود؟

روزنامه سان و دیگر رسانه‌های انگلیسی به نقل از منابع آگاه در کاخ سلطنتی انگلیس خبر دادند ظاهرا شاهزاده ویلیام، پسر ولیعهد انگلیس در مسئله خیانت‌های زناشویی قدم در راه پدر خود گذاشته است.

به نوشته این روزنامه با مطلع شدن میدلتون از رفتار خیانتکارانه ویلیام هم اکنون روابط آنها به نقطه بحرانی رسیده است.

منابع آمریکایی هم به این رسانه‌ها خبر دادند شایعاتی به گوش میدلتون رسیده که نشان می‌دهد همسرش با یکی از دوستان نزدیکش به نام «روز هانبری» رابطه برقرار کرده است.
همین امر باعث شد تا از چند هفته پیش میدلتون رفتار شدیدی با هانبری داشته باشد و خواهان دور شدن او از کاخ شود. این در حالی است که ویلیام همچنان تلاش می‌کند تا ثابت کند این اخبار شایعاتی بیش نبوده وعاری از صحت هستند.

با این حال مجله «کوزموپولیتن» در گزارشی در این رابطه خبر داد کیت میدلتون مصرانه از همسرش خواسته تا این زن دیگر در هیچ مناسبتی حضور پیدا نکند، زیرا حاضر نیست در جایی که او باشد حاضر شود.

به نوشته این مجله وخامت اوضاع به جایی رسیده که شاهزاده هری هم مجبور شد وارد ماجرا شود و تلاش کند تا ماجرای پدر و مادرش این‌بار برای برادرش تکرار نشود.
در همین راستا کاخ سلطنتی انگلیس هم در رفتاری غیرعادی و کم سابقه با صدور بیانیه‌ای اخبار مربوط به خیانت شاهزاده ویلیام به همسرش را تکذیب کرد. این در حالی است که همزمان با این بیانیه، گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های انگلیس از افزایش نگرانی خانواده سلطنتی نسبت به عمیق‌تر شدن ماجرای خیانت این دو حکایت دارند.

منبع: اعتماد

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دماغ سوخته
    0

    پرنسس دایانا جاسوس بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها