آیا قیمت بیت کوین دوباره به ۴۰۰۰ دلار باز می گردد؟

با توجه به افزایش قیمت بیت کوین از نزدیک به ۳۰۰۰ دلار به ۴۰۰۰ و سپس به ۵۰۰۰ دلار حالا آنهایی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند دوست دارند بدانند که روند حرکت این ارزدیجیتال ناپایدار به کدام سمت خواهد بود.

آیا قیمت بیت کوین دوباره به ۴۰۰۰ دلار باز می گردد؟

مایکل نای، بنیانگذار Titan Ventures در حساب توییتر خود به این موضوع اشاره کرد که قیمت بیت کوین هرگز به کمتر از ۴۰۰۰ دلار نمی رسد.

پس از اینکه قیمت بیت کوین در دسامبر 2017 به بیشترین میزان خود، 20 هزار دلار رسید، سقوط قیمتی این ارز دیجیتال آغاز شد و بیش از یک سال نیز ادامه داشت؛ تا جایی که قیمت آن در دسامبر 2018 به 3200 دلار رسید. حال نمودار قیمت این ارز با پشت سر گذاشتن همه اتفاقات و نوسانات، در دو ماه گذشته روند نسبتا خوبی داشته و به نظر می رسد در آینده نه چندان دور نیز ارزش آن به 6000 دلار برسد.

اگرچه هنوز کارشناسان زیادی همچون تونی ویز بر این باورند که هنوز بیت کوین پایین ترین حد قیمتی خود را تجربه نکرده، اما برخی نیز همچون مایکل نای از رشد قیمت چشمگیر این ارز اطمینان کامل دارند.

مایکل نای در توییتی بیان کرده است که دیگر هرگز قیمت بیت کوین به کمتر از 4000 دلار نخواهد رسید. وی همچنین بیان کرد که ممکن است شرایط بدتر از آن هم شود و هر بیت کوین به قیمت 1300 دلار معامله شود. وی در این توییت بیان کرد:

هرگز دوباره قیمت کمتر از 4000 دلار بیت کوین را نخواهیم دید.
برخی از کاربران سقوط دوباره قیمت بیت کوین به کمتر از 4000 دلار را خیلی دور از ذهن نمی دانند. یکی دیگر از کاربران با نام کاربری Crypto Tytan نیز ایده سقوط قیمت بیت کوین به کمتر از 4000 دلار را محتمل تر می داند. وی معتقد است پیش از روند صعودی بیت کوین، یک کاهش قیمت دیگر را نیز شاهد خواهیم بود.

پیتر برانت، تحلیلگر و معامله‌گر سرشناس نیز در پستی گرافیکی نشان داد که کاهش قیمت این ارز دیجیتال دور از ذهن نیست و اینکه در حال وارد شدن به دوره جدیدی از روند صعودی بازار ارز دیجیتال هستیم. وی همچنین نشان داد که امکان بازگشت به پایین ترین قیمت ثبت شده در سال 2018 نیز وجود دارد که اگر به این میزان برسد، وارد فاز پارابولیک جدیدی خواهیم شد.

منبع: ترنجی

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها