کشف ۲۴۶ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه، ۲۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

کشف ۲۴۶ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر طی ۵ روز اخیر و در قالب ۳ محموله جداگانه که از استان‌های جنوبی کشور به مقصد کرمانشاه بارگیری شده بود، توسط پلیس کشف شد.

وی افزود: در ماموریت نخست ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون، در ماموریت دوم ۶۰ کیلوگرم از یک دستگاه کامیون و در ماموریت سوم نیز ۱۵۶ کیلوگرم از کامیونی دیگر کشف کردند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در این راستا علاوه بر توقیف خودرو‌های یاد شده، ۳ نفر نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۴۰۳ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به کشف ۴۰۳ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون (۲۶ فروردین) خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۴۱ کیلوگرم بود، ۶۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به اجرای ۹۶ طرح مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده، اظهار کرد: در جریان این طرح‌ها ۹۷۰ نفر دستگیر شده اند.

سردار امان اللهی در پایان مقابله با پدیده اعتیاد، قاچاقچیان، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها