ماساژورها هدفشان صرفا کلاهبرداری و سوء‌استفاده اخلاقی است

سرپرست دادسرای ناحیه٧ ویژه جرائم فضای مجازی درباره پرونده‌های مربوط به ماساژورها در خراسان رضوی گفت: چیزی که این افراد تبلیغ می‌کنند، مدنظرشان نیست؛ یعنی تبلیغ می‌کنند برای سوء‌قصدی که در آینده دارند.

ماساژورها هدفشان صرفا کلاهبرداری و سوء‌استفاده اخلاقی است

به گزارش مشهد فوری ،قاضی مهدی حقدادی، سرپرست دادسرای ناحیه٧ ویژه جرائم فضای مجازی درباره پرونده‌های مربوط به ماساژورها اظهارداشت: چیزی که این افراد تبلیغ می‌کنند، مدنظرشان نیست؛ یعنی تبلیغ می‌کنند برای سوء‌قصدی که در آینده دارند.
وی افزود:مسائل نامشروع در کارشان رنگ‌و‌بوی بیشتری دارد. تعدادی از پرونده‌ها نیز به کلاهبرداری‌های مالی مربوط می‌شود.
حقدادی تصریح کرد:٩٠درصد کسانی را که در این‌زمینه شناسایی کرده‌ایم آقا و ١٠درصدشان خانم‌ بوده‌اند و بین ٢٠تا ٣٠‌سال داشته‌اند.
وی افزود:در سه‌ماهه سوم سال٩٧ شناسایی دستوری ماساژورهای غیرمجاز در مشهد انجام شد که حدود ٣٢مورد را در سایت دیوار شناسایی کردیم.
سرپرست دادسرای ناحیه٧ ویژه جرائم فضای مجازی گفت: ▫️۴١نفر از این افراد را در صفحه‌های اینستاگرام شناسایی کردیم که همه‌شان مربوط به مشهد هستند.
وی عنوان کرد: ▫️۴٣درصد پرونده‌هایی که ما کشف کردیم، در سایت دیوار، ٣٠درصد در شیپور و ٢١درصد در اینستاگرام و بقیه، حدود ۶درصد در تلگرام است.
حقدادی خاطرنشان کرد:متقاضیانی که علاقه‌مند هستند در این زمینه آموزش ببینند و مدرک دریافت کنند، باید به هیئت پزشکی ورزشی در مشهد مراجعه کنند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها