کلانتری: نمی‌گذارم کسی به خانواده و شخصیتم توهین کند

هافبک تیم استقلال خوزستان امیدوار است آبی ها با روحیه بالایی که دارند، در بازی شش امتیازی مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی برسند.

کلانتری: نمی‌گذارم کسی به خانواده و شخصیتم توهین کند

ایوب کلانتری بازیکن باتجربه تیم استقلال خوزستان درباره بازی اخیر این تیم مقابل فولاد گفت: بازی را نسبتا خوب شروع کردیم. متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم. پس از گل هم خواستیم بازی را بگیریم ولی گل بعدی ما را غافلگیر کرد. نیمه اول خوب بازی نکردیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. در مجموع آنطور که باید خوب نبودیم.

او در مورد شرایط روحی بازیکنان استقلال در این وضعیت سخت گفت: بچه ها از نظر روحی خوب هستند چون همچنان لیگ ادامه دارد و به همین دلیل همه امیدوارند. انشاالله در این چند بازی طوری شود که بتوانیم در لیگ بمانیم. می دانیم شرایط برای ما فراتر از سخت شده است.

هافبک باتجربه اس خوزستان درباره دیدار بعدی تیمش با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی با نفت مسجد سلیمان بسیار سخت است. ما باید در خانه حریفی به میدان برویم که خودش هم خطر سقوط دارد و از این جهت بسیار بازی مهمی است. انشاالله که بتوانیم ببریم. اگر این اتفاق بیافتد، هم ما امتیاز گرفتیم و هم رقیب مستقیممان در جدول امتیاز از دست داده است. به همین دلیل امیدهای ما برای ماندن بیشتر می شود و هفته های آتی با فاصله نزدیک تری بین تیم ها دنبال خواهد شد. این مسئله می تواند باعث تغییرات زیادی در جدول شود.

کلانتری پیرامون تغییرات بسیار زیاد در کادر فنی استقلال در این فصل گفت: این تغییرات به صورت کلی برای تیم خوب نبود. تا آمدیم با آقای قنبری اخت بشویم و ببینم از ما چه می خواهد، مربی عوض شد و دوباره تا خواستیم به خودمان بیاییم و تفکرات مربی بعدی را بفهمیم، او هم رفت. به هر حال مربیانی در تیم ما بودند که اکثرا جوان بودند و فکر می کنم شرایط برای تغییر سرمربی خیلی خوب نبود.

این بازیکن باتجربه در مورد کسر امتیاز از استقلال خوزستان و ضرری که به این تیم زد، گفت: 6 امتیاز اگر کم نمی شد شک نکنید که اینجای جدول نبودیم. وقتی این اتفاق افتاد بازیکنان از نظر روحی هم دچار مشکل شدند. نتایج ضعیف ما هم اکثرا به خاطر استرسی بود که داشتیم برای اینکه بتوانیم 6 امتیاز را جبران کنیم ولی متاسفانه بدتر می شد.

بازیکن تیم استقلال درگیری و جنجال های دقایق پایانی دربی اهواز را اینگونه شرح داد: وقتی خودتان می گویید دربی، یعنی درگیری طبیعی است ولی من با بزرگترهای فولاد هم که اتفاقا با آنها همبازی بوده ام، صحبت کردم. به آنها گفتم تیم ما آخر جدول است و بازی را هم باخته ایم. اما قطعا دلیل نمی شود و اجازه نمی دهیم که کسی به خودمان و خانواده یا شخصیتمان توهین کند. به این خاطر بود که من عصبی شدم و از کوره در رفتم. بازیکنان بزرگ فولاد می دانند که بازیکنان جوانشان چطور هستند. نمی خواهم از کسی اسم بیاورم که فکر کنند خیلی مهم هستند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها