دستیار ایرانی کلینزمن مشخص شد؟

حضور یورگن کلینزمن در تیم ملی ایران، باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص دستیارانش آغاز شود. حالا اما با کنار هم گذاشتن چند پازل، می‌توان فهمید که دستیار ایرانی او چه کسی خواهدبود.

دستیار ایرانی کلینزمن مشخص شد؟

از رفتن کارلوس کی‌روش بیش از 2 ماه می‌گذرد و هنوز به صورت رسمی نامی از جانشینش به میان نیامده اما به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، یورگن کلینزمن، ستاره سابق فوتبال آلمان به ایران خواهدآمد و هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده خواهدگرفت.


نگاهی به صحبت‌های علیرضا مرزبان، در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده شهرخودرو، در هفته‌ای که گذشت و همچنین کناره‌گیری او از هدایت نفت مسجدسلیمان سبب شده تا نگاه‌ها به سمت او برود.

مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده گفته‌بود: «درباره سرمربی تیم ملی اطلاعات خوبی دارم ولی وظیفه من است که درباره آن صحبت نکنم. اطلاعاتی دارم که این فرد چه کسی است ولی من را ببخشید که نمی توانم درباره او صحبت کنم.»

ارتباط خوب مرزبان با مربیان آلمانی و البته زندگی در آلمان به او این فرصت را داده تا به زبان ژرمن‌ها مسلط باشد. بدون شک برای حضور به عنوان دستیار ایرانی کلینزمن، این یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود.

مرزبان در نخستین سال حضور درلیگ برتر به عنوان سرمربی، از توماس هسلر در پدیده به عنوان دستیارش استفاده کرد. مردی که گفته می‌شود با توجه به شناختش از فوتبال ایران، یکی از دستیاران آلمانی کلینزمن در تیم ملی خواهدبود.

از ما نشنیده بگیرید اما گفته می‌شود جدایی مرزبان از نفت مسجدسلیمان نیز ریشه در همین ماجرا دارد. مرزبان ترجیح داده با توجه به شرایط نه چندان خوب نفتی‌ها در جدول، با تفاهم با مدیرعامل باشگاه، از این تیم جدا شود تا مبادا در رزومه‌اش پیش از حضور در جمع دستیاران کلینزمن در تیم ملی، سقوط با تیمی ثبت شود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها