معرفی رسمی گوشی Redmi Y3 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تا کمتر از 10 روز دیگر

با گذشت هفت ماه از معرفی Redmi Y2، به نظر می‌رسد زمان عرضه جانشین آن فرا رسیده باشید. بخش هندوستان شیائومی ضمن تأیید عرضه گوشی Redmi Y3، خبر از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی داده است

معرفی رسمی گوشی Redmi Y3 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تا کمتر از 10 روز دیگر

از تیزر منتشر شده چنین بر می‌آید گوشی Redmi Y3 از نمایشگر دارای ناچ موسوم به WaterDrop بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد این بار شاهد یک گوشی واقعاً جدید باشیم و برخلاف Redmi Y2 که صرفاً ریبرند Redmi S2 بود، خبری از ریبرند نباشد. در اصل Redmi S2 ریبرند Redmi Y1 بود که خود ریبرند Redmi Note 5A است. به وضوح این گوشی در روز 24 آوریل (4 اردیبهشت)، یعنی تا کمتر از 10 روز دیگر معرفی می‌شود.

با از راه رسیدن این گوشی، Redmi Y3 بالاترین وضوح تصویر دوربین سلفی را در میان گوشی‌های شیائومی دارا خواهد بود. در حال حاضر Mi Mix 3 با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی این جایگاه را به خود اختصاص داده است. Mi 9 هم از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد. گمان می‌رود شیائومی در پشت دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Redmi Y3 از حسگر ISOCELL GD1 استفاده کرده باشد که در اصل یک حسگر 8 مگاپیکسلی است اما با بهره گیری از فناوری Quad-Bayer، وضوح آن به 32 مگاپیکسل افزایش می‌یابد.

سایر مشخصات این گوشی مشخص نیست اما تا کمتر از 10 روز دیگر به همه آنها پی می‌بریم. همچنین برخی از علاقه‌مندان منتظر رونمایی هم زمان Mi A3 هستند اما به نظر نمی‌رسد خبری از آن باشد.

منبع: شهر سخت افزار

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها