کدام مناطق شهر مشهد آب گرفتگی خواهیم داشت؟

رییس اداره پدافند غیرعامل شهرداری مشهد گفت: در مناطق ۲،۶،۷،۸،۹،۱۰،۱۱و۱۲ به دلیل اینکه خیلی از کانال های انتقال آب سطحی ناقص و یا مسدود شده اند آب گرفتگی خواهیم داشت.

کدام مناطق شهر مشهد آب گرفتگی خواهیم داشت؟

محمد شیدایی رییس اداره پدافند غیرعامل شهرداری مشهد و جانشین مدیریت بحران در گفت وگو با مشهد فوری اظهار داشت: مناطق ۲،۶،۷،۸،۹،۱۰،۱۱و۱۲ و خیابان های حر، خوش سیما، بزرگراه آزادی، بلوار شاهنامه، امیریه و الهیه که مناطق تازه ساز هستند به دلیل اینکه خیلی از کانال های انتقال آب سطحی ناقص و یا مسدود شده اند آب گرفتگی خواهیم داشت.
محمد شیدایی ادامه داد: همچنین در کالها و مسیل های حاشیه شهر که منتهی به کشف رود می شوند همانند کال اقبال احتمال آب گرفتگی و سیلاب وجود دارد.
وی بیان کرد: به علت شدت بارندگی و افزایش سطح بارش تجمع آب داریم.
شیدایی با اشاره به این که حجم بارندگی در زمان کم منجر به تجمع آب می شود گفت: شدت بارش باران بیشتر از نوع طراحی کانال های انتقال آب هستند.
رییس اداره پدافند غیرعامل شهرداری مشهد بیان کرد: یک تعداد محدود مکان هایی که امکان آب گرفتگی دارند شناسایی شدند و نیروها و ماشین آلات در محل استقرار یافتند.
شیدایی افزود: به دلیل اینکه ساخت و سازها زیاد شده است و سطح زیادی از نفوذ پذیری شهر را آسفالت کرده ایم آب در مسیرها راه می افتد.
وی از مسدود شدن برخی مسیل ها و کانال ها به دلایل مختلف خبرداد و گفت: همچنین نوع کانال ها، ساخت و سازها و زیرساخت های شهری به گونه ای است که آب گرفتگی سطحی ایجاد می شود و باید آنها را سیلاب عنوان کرد.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها