648 کیلوگرم انواع موادمخدر در گچساران کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: سال گذشته 648 کیلوگرم انواع موادمخدر در گچساران کشف و ضبط شد.

648 کیلوگرم انواع موادمخدر در گچساران کشف شد

پیش از ظهرامروز نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست سید محمد موسوی اظهار کرد: در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در سال گذشته 648کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به انواع مواد مخدر گفت: این مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است.

موسوی با بیان اینکه در این زمینه تعداد 352 نفر قاچاقچی، نگهدارنده، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر در این مدت دستگیر شد، عنوان کرد: این تعداد قاچاقچی با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گچساران داده شد.

فرمانده انتظامی گچساران اذعان کرد: در سال گذشته تعداد 104 دستگاه حمل موادمخدر توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.

این مقام انتظامی مسوول در ادامه تصریح کرد: در فروردین سالجاری 15کیلوگرم انواع مواد مخدر در مناطق مختلف این شهرستان کشف شد.

موسوی با بیان اینکه در فروردین ماه امسال در راستای جلوگیری از سرقت های خرد در سطح شهرستان 60معتاد دستگیر شدند، گفت: به منظور جلوگیری از وقوع جرم توسط این افراد این معتادان همگی به کمپ ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی گچساران افزود: مهم ترین هدف اجرای طرح پاکسازی مناطق شهرستانافزایش نظم و آرامش و جلب رضایت مندی شهروندان است.

در ادامه این نشست فرماندار گچساران به شناسایی پاتوق معتادان تاکید کرد و گفت: افراد معتاد پس از شناسایی توسط مقام انتظامی در راستای بهبود وضعیت به مراکز اقامتی و آموزش های لازم قرار گیرند.

علی خوانپایه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک سوم جمعیت گچساران در حوزه نفت قرار گرفته‌اند در این زمینه می‌طلبد که متولیان امر همکاری لازم را در پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر انجام دهند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها