برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۷ شهرستان خراسان رضوی

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شوراها در  هفت شهر سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، تایباد، قوچان و چناران خبر داد.

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در ۷ شهرستان خراسان رضوی

دکتر سید جواد حسینی در گردهمایی مسئولان ستادهای انتخابات سراسر کشور که در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد، گفت: برای احقاق حق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان بر مبنای قانون با تمام توان، تلاش خواهیم کرد.خ

وی افزود: برای 75 هزار عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات دوره ها و کلاسهای آموزشی برگزار خواهیم کرد تا با توانمندسازی مجموعه نیروها انتخاباتی سالم و امن را برگزار نمائیم.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی بر رعایت قانون از سوی تمامی دست اندرکاران تأکید نمود و گفت: برای احقاق حق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان بر مبنای قانون، با تمام توان تلاش خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت حق هیچ یک از انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان تضییع شود.

حسینی تصریح کرد: از جمله این حقوق در بررسی صلاحیت داوطلبان است که دقیقاً باید به شکل قانونی و مستند از سوی هیأتهای اجرایی مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نیز حقوق داوطلبان از سوی ما به طور کامل رعایت خواهد شد.

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: در استان خراسان رضوی در 7 شهر سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، تایباد، قوچان و چناران ،انتخابات شوراها به شکل تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها