قطع برق در ۳ روستای بخش عشق‌آباد طبس/ برق روستاهای سربیشه وصل شد‌

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه برق ۳روستای سربیشه وصل شده است، گفت: هم اکنون برق در روستاهای محمد آباد صاحب کار‌، دلاکوک و منصوریه بخش عشق آباد طبس به دلیل شکستگی تیر برق قطع شده است.

قطع برق در ۳ روستای بخش عشق‌آباد طبس/ برق روستاهای سربیشه وصل شد‌

محمد ابراهیم شرکاء اظهار داشت: به دلیل شرایط حاکم بر منطقه که ناشی از سیلاب شدید است، امکان دسترسی به محل شکستگی تیر برق وجود ندارد‌.

وی گفت: نیروهای مدیریت برق این شهرستان به محل اعزام شده اند و منتظرند سیلاب کمی فروکش کند تا بتوانند از طریق دیزل نسبت به برقدار کردن این روستاها که حدود 110 مشترک دارد اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه 33 گروه اجرایی وعملیاتی این شرکت در استان آماده باش هستند اظهار داشت :در حال حاضر شبکه برق در تمام شهرستان‌های استان خراسان جنوبی پایدار است.

‌شرکاء اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی از هفته گذشته و در راستای جلسات کمیته مدیریت بحران استانداری، تمام امکانات این مجموعه بسیج ودر حال آماده باش هستیم. همه مرخصی‌ها در سطح این مجموعه لغو شده و مکاتبات و اطلاع رسانی لازم به مدیران شهرستانها وپرسنل بهره برداری،فنی وکشیک وپیمانکاران ابلاغ شده وهمه به حالت آماده باش هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به آمادگی گروه‌های اجرایی و عملیاتی وپیمانکاران این شرکت و در مجموع آماده باش 100نفر پرسنل و نیروی عملیاتی در تمام شهرستانهای استان اشاره کرد وافزود: درراستای آمادگی تجهیزات و امکانات، تمام مولدهای برق اضطراری در همه شهرها تست وآماده به کار می باشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها