لژیونرهای آمبولانس نشین ؛ مروری بر معمولی‌ترین ستاره‌های ایرانی اروپا

پس از پایان جام ملت‌‌های آسیا، روزهای سخت لژیونرهای فوتبال ایران آغاز شده است.

لژیونرهای آمبولانس نشین ؛ مروری بر معمولی‌ترین ستاره‌های ایرانی اروپا

به گزارش خبر فوری ؛ لژیونرهای ایرانی در فوتبال اروپا موفق نبوده‌اند. این حقیقت بر هیچکس پوشیده نیست. به جز سردار آزمون و مجید حسینی و شاید سامان قدوس، هیچکدام از ملی پوشان نتوانسته اند انتظارات اروپایی را برآورده کنند. مصدومیت‌ها، باعث افت محسوس بازیکنانی شده که روزگاری یکی از بهترین ستاره‌های فوتبال ایران بوده‌اند. در ادامه نگاهی می اندازیم به شرایط برخی از آنان در فصل جاری.

وحید امیری
بعد از درخشش در جام‌جهانی، وحید امیری پرسپولیس را به مقصد ترابزون‌اسپور ترک کرد، اما در این تیم هیچ نشانی از ستاره ایران در جام‌جهانی نداشت. امیری تا پایان هفته بیست‌و هفتم لیگ ترکیه فقط 9 بار در ترکیب اصلی تیم ترکیه‌ای حضور داشته‌ و در این شرایط یکی دیگر از بازیکنانی است که شایعه بازگشتش به فوتبال ایران به صورت جدی مطرح شده است.

صادق محرمی
محرمی ابتدای فصل به دیناموزاگرب کرواسی رفت و در تیم صدرنشین لیگ کرواسی فراز‌و فرود زیادی داشت. او در ابتدا درخشش قابل قبولی داشت و پیش از پایان نیم‌فصل با مصدومیت زانویش تا مدت‌ها از ترکیب تیمش دور شد. البته او این روزها‌ دوباره به عنوان بازیکن ثابت دینامو وارد زمین می‌شود ،اما عدم ثبات در این تیم هنوز هم آینده‌اش را تهدید می‌کند. محرمی‌ تا پایان هفته بیست‌و هشتم 15 بار به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب دینامو قرار داشته است.

کاوه رضایی
کاوه رضایی که با یک رکورد تازه از شارلوا به کلوب‌ بروژ پیوست، نتوانست نقش کلیدی در تیم جدیدش ایفا کند و در‌نهایت هم ناکامی‌های او در گلزنی و نیمکت‌نشینی‌هایش باعث شد تا ناموفق‌ترین خرید فصل قهرمان فصل گذشته لیگ بلژیک لقب بگیرد. فقط یک گل و یک پاس گل نشان می‌دهد که کاوه نشبت به فصل گذشته چقدر افت کرده است.

کریم انصاری‌فرد
مهاجم ملی‌پوش کشورمان از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک انگلیس به ناتینگهام‌فارست پیوست و تا پایان هفته چهلم رقابت‌ها هرگز در ترکیب اصلی قرار نداشته و فقط 9 بار به عنوان بازیکن تعویضی توانسته‌ برای این تیم به میدان برود. در‌مجموع انصاری‌فرد فقط‌150‌دقیقه برای ناتینگهام‌فارست بازی کرده و قطعا در پایان فصل این تیم انگلیسی را ترک خواهد کرد

فرشاد احمدزاده
حضور احمدزاده در شلاسک وروتسواف لهستان خیلی خوب آغاز شد و در اولین دیدار لیگ این کشور، او موفق شد اولین گلش را برای تیمش وارد دروازه حریف کند تا نوید درخشش یک بازیکن ایرانی در اروپا داده شود، اما خیلی زود به دلیل افت بدنی و عدم رضایت سرمربی این تیم، احمدزاده به نیمکت تیمش تبعید شد و دیگر نتوانست یکی از بازیکنان فیکس تیمش لقب بگیرد. احمدزاده در هفته‌های اخیر فقط به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی فرصت حضور در میدان را داشته است.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها