ریزش کوه در محور اردبیل به سرچم؛ جاده مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به ریزش کوه در حد فاصل تونل ۱۰ و ۱۱ جاده اردبیل به سرچم به مدت ۴۸ ساعت مسدود شد.

ریزش کوه در محور اردبیل به سرچم؛ جاده مسدود شد

علی رحمتی در اردبیلاظهار داشت: با توجه به ریزش کوه در حد فاصل تونل 10 و 11 جاده اردبیل به سرچم به مدت 48 ساعت مسدود شد که به منظور ایمن‌‌سازی ترددها در پی ریزش کوه، تردد در جاده فعلا متوقف شده است.

وی بیان کرد: حجم عملیات ریزش برداری سه هزار متر مکعب برآورد شده و انتظار می‌رود تا 48 ساعت بتوان نسبت به پاک‌سازی جاده اقدام کرد.

محور اردبیل ـ سرچم بازگشایی شد اردبیل| ریزش کوه در محور سرچم؛ جاده بازگشایی شد قرارگاه خاتم‌الانبیاء محور اردبیل ـ سرچم را تکمیل می‌کند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در مدت زمان ذکر شده به منظور تردد ایمن جاده مسدود است و رانندگان می‌توانند از مسیرهای دیگر تردد داشته باشند.

رحمتی تصریح کرد: در شرایط ریزش کوه راهداران در آماده باش کامل به سر می‌برند تا در وهله نخست نسبت به ایمن‌سازی ترددها و ممانعت از بروز حادثه اقدام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیلگفت: با توجه به حضور جهادی راهداران و همکاری پلیس راه، عملیات پاکسازی انجام و تردد مجدد در محور اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها