ایران خودرو فروش فوری 2 محصول خود را از امروز کلید زد

گروه ایران خودرو امروز (دوشنبه) با هدف تامین نیاز بازار و عرضه خودرو به مشتریان واقعی، برنامه فروش های فوری موسوم به فروش تنظیم بازار را با عرضه 2 محصول پژو 206 هاچ بک تیپ 5 و پژو 405 بنزینی آغاز کرد.

ایران خودرو فروش فوری 2 محصول خود را از امروز کلید زد

این نخستین برنامه فروش فوری ایران خودرو در سال 98 است که از ساعت 10 صبح امروز آغاز و موعد تحویل خودروهای ثبت نامی 30 روز در نظر گرفته شده است.
متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی «esale.ikco.ir» نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مطابق آنچه پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو منتشر کرده، برنامه فروش تنظیم بازاری محصولات ایران خودرو در روزهای آینده نیز با هدف تنظیم قیمت خودروهای این شرکت و با اختصاص 20 درصد از تولید روزانه ادامه خواهد یافت.
برپایه این گزارش، ثبت نام از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از محصولات ایران خودرو خرید نکرده اند، افراد بالای 18 سال و هر کد ملی یک دستگاه خودرو، از جمله شرایط اعلام شده برای ثبت نام مشتریان حقیقی است.
به گزارش ایرنا، بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد تولید پارسال انواع خودرو در کشور با افت 37.8 درصدی نسبت به سال 1396، به 955 هزار و 923 دستگاه رسید.
مطابق آمارها، پارسال گروه صنعتی ایران خودرو 425 هزار و 824 دستگاه انواع خودروهای سواری، وانت، ون، مینی بوس، میدل باس، اتوبوس، کامیون، کامیونت و کشنده تولید کرد.

منبع: ایرنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها