تاریخ اکران فصل آخر سریال بازی تاج و تخت

یکی دیگر از شاهکارهایی که در سال 2019 اکران میشوند سریال بازی تاج و تخت است . 

تاریخ اکران فصل آخر سریال بازی تاج و تخت

این سریال قرار است که باری دیگر در سال 2019 شاهکار خلق کند ، اما اینبار آخرین باری است که اکران میشود .
ما در ادامه توضیحاتی مختصر راجب این سریال و سپس
تاریخ اکران فصل آخر سریال بازی تاج و تخت .
تریلر با کیفیت از فصل نهایی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد .
در نهایت نکته ای حساس راجب رویای دنریس در کتاب ، در رابطه با تیزر فصل نهایی گذاشته شده که شاید بتوان نتیجه گیری کرد که سریال چگونه تمام خواهد شد .
شما میتوانید در قسمت نظرات ، ایده ی خود راجب به پایان رسیدن سریال بیان کنید و خود را به چالش بکشید .


بازی تاج و تخت

سریال بازی تاج و تخت یک مجموعه ی تلویزیونی آمریکایی است که در ژانر حماسی خیال پردازی ساخته شده است . این مجموعه توسط دیوید بنیاف و دی.بی.وایس کارگردانی شده است . داستان سریال برگرفته از کتاب نغمه یخ و آتش به نویسندگی جرج آر.آر.مارتین میباشد . لازم به ذکر است که سریال بازی تاج و تخت پربیننده ترین مجموعه شبکه HBO است و رکوردهای بسیار زیادی را ازآن خود کرده که در ادامه به برخی از آنها میپردازیم .


ساخت اولین فصل سریال در سال 2007 شروع شد و تا کنون 68 قسمت از این مجموعه پخش شده است و قرار است 6 قسمت دیگر ، در فصل نهایی سریال تولید و پخش شود که این فصل در سال 2019 اکران میشود . در ادامه تاریخ دقیق اکران فصل آخر را به شما خواهیم گفت .
« بازی تاج و تخت » را میتوان یکی از موفقترین آثار ساخته شده قرن توصیف کرد ، درخشش بازیگران این فیلم از همان قسمت های نخستین ، موسیقی های فوق العاده سریال که توسط آهنگساز ایرانی تبار « رامین جوادی » ساخته شده اند ، پیش بردن فیلم همراه با کشته شدن شخصیت های اصلی داستان و روایت چندین بخش داستانی همزمان این مجموعه را متمایز از سایرین کرده است .

Game of Thrones

تاریخ اکران فصل آخر سریال بازی تاج و تخت :

فصل نهایی سریال در 16 آپریل سال 2019 « 26 فروردین سال 1398 » اکران میشود .
این فصل در 6 قسمت 1 ساعته پخش میشود و وداع با یکی از بهترین آثار تاریخ است که انتظارات زیادی از این فصل میرود . بسیاری از اتفاقاتی که در طول سریال انباشته شده اند قرار است در این فصل به سرانجام برسد و بدون شک لحظه به لحظه این فصل سرشار از هیجان خواهد بود .
نکته و سخن جالب یکی از بازیگران این سریال این است که : بینندگان در پایان فصل 8 نیاز به روانکاری خواهند داشت .

منبع: تایم سیتی

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها