سوئیچ‌هایی که از طلای ۱۸ عیار و الماس ساخته شده است + تصاویر

شرکت سازنده، این سوئیچ‌ ها را برای خودروهایی مانند لامبورگینی، بوگاتی، استون‌مارتین، مازراتی، بنتلی، مک‌لارن، می‌باخ، رولزرویس، پورشه و مرسدس می‌سازد.

سوئیچ‌هایی که از طلای ۱۸ عیار و الماس ساخته شده است + تصاویر

این کلید که بیش از نیم میلیون دلار قیمت دارد، دارای الماس‌های کوچکی در حاشیه خارجی خود بوده که وزن آن‌ها به ۳۴.۵ قیراط می‌رسد.

بدنه این سوئیچ از ۱۷۵ گرم طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. خریداران می‌توانند با توجه به رنگ، فضای داخلی، رنگ چوب یا چرم خودروی خود رنگ و فلزات مختلفی را سفارش دهند. کلید ۵۶۳ هزار دلاری موسوم به فانتوم نیز با این طراحی، منحصربه‌فرد باقی می‌ماند.

البته نمونه‌های ارزان‌تری از کلید‌های شرکت اواین نیز وجود دارد که با ۳.۶ قیراط الماس و ۱۷۵ گرم طلا حدود ۵۵ هزار دلار می‌ارزد. اگر مشتریان خواهان استفاده از ۲۰ قیراط الماس باشند باید برای سوئیچ خود حدود ۱۰۰ هزار دلار خرج کند.

سوئیچ‌هایی که از طلای ۱۸ عیار و الماس ساخته شده است + تصاویر 5/1 سوئیچ‌هایی که از طلای ۱۸ عیار و الماس ساخته شده است + تصاویر 5/2 سوئیچ‌هایی که از طلای ۱۸ عیار و الماس ساخته شده است + تصاویر 5/3 سوئیچ‌هایی که از طلای ۱۸ عیار و الماس ساخته شده است + تصاویر 5/4 سوئیچ‌هایی که از طلای ۱۸ عیار و الماس ساخته شده است + تصاویر 5/

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها