همه تقصیرها گردن روابط عمومی افتاد!/ قمری: قدردان کمیته المپیک هستیم

درحالی که کمیته ملی المپیک در بیانیه‌ای تند از سوء مدیریت در فدراسیون دوچرخه سواری انتقاد کرده بود، رییس این فدراسیون، روابط عمومی دوچرخه‌سواری و کم تجربگی آن را عامل اختلاف گفتاری‌اش با کمیته المپیک معرفی کرد.

همه تقصیرها گردن روابط عمومی افتاد!/ قمری: قدردان کمیته المپیک هستیم

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوجرخه سواری در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره درگیری‌های اخیر این فدراسیون، با اشاره به شرایط اقتصادی که برای همه فدراسیون‌ها وجود دارد گفت: با توجه به اینکه ابتدای سال ۹۸ به واسطه اینکه تخصیص‌های منابع اعتباری به دستگاه‌ها ابلاغ نشده است مشکلاتی برای اعزام داشتیم.
وی که با سایت وزارت ورزش گفت‌وگو کرده، ادامه داد: اما خوشبختانه همه به ما در رفع مشکلات ارزی و بلیت کمک کردند و روز جمعه تیم برای مسابقات قهرمانی سه ازبکستان اعزام می‌شود.
قمری همچنین مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص این فدراسیون و کمیته ملی المپیک را ناشی از کم تجربگی مجموع روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد.
قمری سال ۹۷ را با وجود کمبودها بهترین سال از لحاظ نظم و انضباط منابع مالی برای فدراسیون دوچرخه سواری دانست و افزود: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در زمان‌های مختلف منابع لازم را تخصیص دادند و ما توانستیم سال ۹۷ را با تمام مشکلات به خوبی به پایان برسانیم.
رئیس فدراسیون‌دوچرخه سواری تاکید کرد: با تمام‌مشکلات اقتصادی و نوسانات ارزی، در سال گذشته نهایت همکاری از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این ورزش صورت گرفته که ما قدردان آنها هستیم.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری همچنین در خصوص پاسخ کمیته ملی المپیک نیز گفت: شاید این شائبه برای مسؤولان کمیته ملی المپیک پیش آمده باشد که ما قدردان حمایت‌های مالی آنها نیستیم و من اعلام می‌کنم در سال ۹۷ بیشترین توجه از سوی کمیته به فدراسیون ما شده است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها