اینجا هم پای کی‌روش در میان است!

استنلی کی روش در نیم فصل دوم نمایش خوبی در گلزنی نداشته و همین موضوع می تواند یکی از دلایل افت سپاهان باشد.

اینجا هم پای کی‌روش در میان است!

استنلی کی روش اگرچه در نیم فصل اول هم شروع خوبی نداشت و تا وقت های اضافی دیدار هفته ششم برابر پارس جنوبی جم گلزنی نکرد ولی در روند بازی های سپاهان تاثیر مستقیم و بسزایی داشت و از هفته ششم به بعد هم نمایشی خیره کننده داشت که مهاجم بلندقامت برزیلی را تا آستانه شکستن رکورد ساسان انصاری که گلزنی در هفت دیدار پیاپی لیگ برتر بود، پیش برد، اما به یکباره این روند مثبت قطع شد و هنوز مهاجم 193 سانتی متری سپاهان نتوانسته به شرایط خوب گذشته بازگردد.

البته که 4 جلسه محرومیت هم در این افت بی تاثیر نبوده؛ کی روش به دلیل اتفاقات دیدار برابر ماشین سازی و دریافت کارت زرد، برای اولین مرتبه از حضور در ترکیب طلایی پوشان جاماند. در دیدار برابر پرسپولیس کی روش بار دیگر به ترکیب بازگشت؛ با این حال موفق به گلزنی نشد، اما ارسال کننده پاس تنها گل بازی بود.

اتفاقات دیدار برابر پرسپولیس بار دیگر محرومیت را برای کی روش به همراه داشت؛ اما این مرتبه مهاجم تنومند سپاهان دو جلسه از همراهی تیمش کنار گذاشته شد تا مهاجم 12 گله سپاهان که عادت به نیمکت نشینی در تیم های امیرقلعه نویی ندارد، برای سومین مرتبه طی فصل از ترکیب دور بماند.

دیدار برابر سپیدرود با بازگشت او و گلزنی اش در پیروزی 3 بر صفر همراه بود و در ادامه هم او زننده تک گل پیروزی بخش تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان بود؛ با این حال کی روش در دو دیدار برابر شاگردان مرزبان و علیرضا منصوریان دو پنالتی سرنوشت ساز از دست داد و برخلاف دیدار رفت برابر استقلال که در آزادی گلزنی کرده بود، در نقش جهان ناکام بود؛ به این موارد محرومیت او از دیدار برابر نساجی مازندران را هم اضافه کنید تا متوجه یکی از دلایل افت سپاهان در نیم فصل دوم بشوید. کی روش روندی فوق العاده طی نیم فصل اول داشت ولی این روزها شرایط خوبی ندارد.


در دیدار برابر استقلال شفر برنامه ویژه ای برای جلوگیری از گلزنی کی روش با شناسایی نقاط قوت او گرفته بود و همانطور که در تصاویر هم مشخص است، چندین بازیکن همواره اطراف مهاجم برزیلی بودن تا از حرکات او و فضا دادن برای شوتزنی اش پیشگیری کنند؛ ضمن اینکه تیم های حریف حالا به خوبی می دانند که سپاهان برنامه ای برای استفاده از توپ های عمقی برای صاحب فرصت کردن او ندارد. با این حال کی روش در چند صحنه توانست خود را از بازیکنان آبی پوشان جدا کند ولی برای زدن ضربه آخر کم آورد تا چشم او برای کمک به تیمش و کسب عنوان آقای گلی به 5 دیدار باقی مانده باشد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها