تشریح جلسه کمیسیون آموزش با حضور وزیر آموزش و پرورش و بهداشت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش و بهداشت و درمان را تشریح کرد.

تشریح جلسه کمیسیون آموزش با حضور وزیر آموزش و پرورش و بهداشت

علیرضا سلیمی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سوالات سه تن از نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه موضوع این سوالات در مورد مسائلی چون اجرای سند تحویل بنیادین، بودجه ضرورت افزایش بودجه مناطق محروم آموزش و پرورش و ضرورت ارتقای کیفیت و عملکرد ادارات آموزشی ذیل این وزارتخانه بود، ادامه داد: برخی از نمایندگان از توضیحات وزیر آموزش و پرورش به این سوالات قانع شدند اما برخی هم توضیحات وی را قانع کننده ندانستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: همچنین اخیراً اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از مناطق سیل زده بازدید به عمل آوردند که کانکس‌هایی در استان گلستان برای برقراری کلاس‌های مدارس برقرار شده اما مدارس برخی استان‌ها چون لرستان در این زمینه با کمبود جدی رو به رو هستند که وزیر آموزش و پرورش هم قول داد هر چه سریع‌تر در این زمینه رسیدگی شود و شرایط لازم برای برقراری کلاس‌های درسی در مناطق سیل زده فراهم شود.

سلیمی با اشاره به حضور وزیر بهداشت و درمان در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: همچنین آقای نمکی گزارشی از اقدامات این وزارتخانه در سال ۹۷ و برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان در سال ۹۸ به نمایندگان ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی نمایندگان در دیدار با وزیر بهداشت و درمان بحث افزایش قیمت دارو و تجهیزات پزشکی بود که وزیر بهداشت و درمان هم وعده داد تلاش خود را در این زمینه انجام دهند تا مشکلات این بخش حل و فصل شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها