جاده های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: چهار جاده فرعی مسدود شده بر اثر سیل در این استان بازگشایی شد.

جاده های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد

به گزارش مشهد فوری ، حجتعلی شایانفر، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در گفت و گویی اظهار داشت: چهار جاده فرعی مسدود شده بر اثر سیل در این استان بازگشایی شد. این جاده ها شامل جاده های فرعی فریمان - حاجی آباد، زاوه - باخرز، کلات - درگز و درگز - لطف آباد است.
وی اظهار افزود: تمام جاده های اصلی این استان باز است و تردد در آنها جریان دارد اما 19 جاده روستایی استان همچنان مسدود می باشد.
وی جاده های روستایی چهارراه - خاکستر، سنگ دیوار، سینی کهنه، قره سو، سنگانه - قره تیکان - قلیچ آباد، آبگرم - مومن آباد - سیرزار، سررود - ارتکند، باغ کند، برده، آبکمه، ژرف و بابا فرجی در شهرستان کلات و همت آباد در شهرستان باخرز را از جمله جاده های مسدود ذکر کرد.
شایانفر گفت: همچنین جاده های پرکن - چهلمیر، دولت شانلو، بزغان دره، بزلق، گندآب، غفار آباد در شهرستان درگز به دلیل وجود سیلاب و طغیان رودخانه مسدود است.
وی افزود: برق تمام روستاهای این استان وصل شده و فقط برق روستای صمد آباد در سرخس به خاطر ایمنی و درخواست مسئولان محلی قطع است.
وی اظهار داشت: گاز محله دربند کلات نیز که 350 مشترک دارد هنوز وصل نشده که تا پایان وقت امروز جریان گاز این محله نیز برقرار می شود.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه وقوع سیلاب در شهرستان سرخس موجب تلفات دامی و تخریب چند واحد دامی و مسکونی شده است گفت: در شهرستان کلات نیز آب افتادگی ها رفع شده و تیم کمکی هلال احمر همچنان مشغول فعالیت است.
بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارشهای شدید باران که از دیشب در این استان آغاز شده است تا صبح سه شنبه ادامه دارد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به صورت پرحجم در بیشتر مناطق استان گسترش خواهد یافت.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها