زندانی قتل غیرعمد بعداز ۱۶ سال از زندان مراغه آزاد شد

رئیس انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: باتلاش و پیگیری‌های انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زندانی قتل غیرعمد بعد از ۱۶ سال باجلب رضایت شاکی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

زندانی قتل غیرعمد بعداز ۱۶ سال از زندان مراغه آزاد شد

سیدعلاء الدین نقیبی امروز با اشاره به آزادی زندانی قتل غیرعمد بعد از سال‌ها تحمل زندان در این شهرستان اظهارداشت: باتلاش مددکاری و انجمن حمایت از زندنیان قاتل غیرعمدبعد از 16 سال تحمل زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

اختصاص هزینه هدایای تبلیغاتی برای آزادی زندانیان از سوی شرکت سایه‌گستر سرمایه تقدیر مولوی عبدالحمید از فعالیت‌های ستاد دیه؛ وعده آزادی زندانیان با مبالغ خُرد تخصیص بودجه 200 میلیاردی برای آزادی زندانیان نیازمند

وی افزود: زندانی فوق از فروردین سال 82 به علت قتل غیرعمدمحکوم به دیه شده بود که به علت عدم توانایی در پرداخت آن تا کنون در زندان به سر می‌برد که با رایزنی‌های انجمن حمایت از زندانیان و مددکاری با اولیای دم با اخذ رضایت این زندانی آزاد شد.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان مراغه در ادامه با اشاره به اخذ رضایت تعدادی پرونده با تلاش خیران اظهارکرد: طی سال گذشته 200 پرونده با تلاش و رایزنی‌های مددکاری زندان مراغه منجربه اخذ رضایت شده که زمینه آزادی زندانیان فراهم شده است.

وی گفت: انجمن حمایت از زندانیان مراغه با تلاش‌های خود توانست بیش از یک میلیارد و 656 میلیون تومان در طی سال گذشته درآمد زایی کند که از آن برای کمک به خانواده‌های زندانیان استفاده خواهدشد.

نقیبی خاطرنشان کرد: ِاز این میزان یک میلیارد و 58 میلیون تومان از طریق کمک‌های اشخاص حقیقی در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به این انجمن بوده است.

وی ادامه داد: درآمدهای انجمن در سال گذشته از محل اجاره مغازه‌ها و کیوسک‌های عریضه نویسی در مراغه و شهرهای حومه استان تأمین شده است

نقیبی اضافه کرد: بیش از 450 خانوداه زندانیان شهرستان‌های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده‌های زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه هستند از کمک‌ها و مساعدت‌های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مند شدند.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان مراغه در ادامه با اشاره به تأمین نیازهای مادی خانواده‌های زندانیان توسط این انجمن تصریح کرد: طی سال گذشته بیش از 1 میلیارد تومان برای خدمات رسانی و تأمین نیازهای مادی و معیشتی خانوارهای زندانیان مراغه و عجب شیر در زندان این شهرستان هزینه شده است.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها