قتل پسر جوان به دست دو موتور سوار

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو جوان به اتهام ارتکاب قتل در یک درگیری خیابانی در شهرک ولیعصر خبر داد.

قتل پسر جوان به دست دو موتور سوار

سرهنگ علی ولی پور گودرزی افزود:‌ ساعت ۲۳ روز جمعه (۲۳ فروردین) وقوع درگیری منجر به جنایت به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر اعلام شد که در پی آن ماموران به محل حادثه اعزام شدند و خبر اولیه را تایید کردند.

وی ادامه داد: در پی تایید وقوع قتل موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران اعلام و در تحقیقات اولیه از شاهدان مشخص شد که مقتول به نام مرتضی که پسری ۲۰ساله است با دو سرنشین موتور سوار درگیر شده است و این افراد پس از اینکه وی را با چاقو مجروح می‌کنند از محل متواری می‌شوند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه کارآگاهان هویت دو سرنشین موتور سوار را شناسایی کردند گفت: این دو نفر به نام های علیرضا و محسن که به ترتیب ۲۱ و ۲۲ سال سن دارند و ساکن شهرک ولیعصر هستند، به عنوان سرنشینان موتورسیکلت متواری شده از صحنه درگیری شناسایی شدند. همچنین در دیگر بررسی‌ها مشخص شد که آن‌ها دارای سابقه نزاع و مصرف موادمخدر هستند.

ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ ماموران بلافاصله به محل سکونت این افراد مراجعه کردند اما پس از انجام بررسی مشخص شد که این افراد از محل سکونت خود نیز متواری شده‌اند بنابراین اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه آن‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه محل مخفی شدنشان در یک کارگاه رویه‌کوبی مبل در منطقه علی آباد قاجار شناسایی شد و ساعت ۲ بامداد امروز(۲۵ فروردین ماه) هر دو نفر در این کارگاه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اشاره به انجام بازجویی از این دو نفر گفت: این دو نفر در اعترافات خود اظهار کردند که مقتول به آن‌ها متلک پراکنی کرد و زمانی که آن‌ها برای پاسخگویی به وی متوقف شدند، مقتول با مشت ضربه ای به صورت یکی از این افراد زده است که همین موضوع باعث آغاز درگیری میان این افراد شده است.

وی افزود: یکی از متهمان به نام محسن نیز در اعترافاتش اظهار کرد آن شب راننده موتور بوده و علیرضا سرنشین بوده است. زمانی که مقتول به صورت علیرضا ضربه می‌زند وی با چاقو ضربه‌ای به گردن وی می‌زند و در ادامه مقتول به زمین می‌افتد. این افراد که به شدت ترسیده بودند به‌سرعت با موتور از محل فرار می‌کنند و در محل کار خود که کارگاه رویه کوبی است مخفی می‌شوند اما ماموران پلیس این کارگاه را شناسایی و هر دو نفر را دستگیر می‌کنند.

به گفته سرهنگ ولیپور گودرزی، این افراد پس از اعتراف صریح به ارتکاب جنایت و صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها