تأمین شکر استان کرمان به صورت جدی پیگیری شود

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت: بحث تأمین شکر برای ماه‌های آتی خصوصاً ماه رمضان را باید به صورت جدی پیگیری شود تا در این خصوص استان با مشکلی مواجه نشود.

تأمین شکر استان کرمان به صورت جدی پیگیری شود

محمدعلی‌دهقان صبح یکشنبه در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار سال جاری در خصوص بازرسی‌های ستاد تنظیم بازار بیان داشت: در سطح شهر فروشندگانی وجود دارند که از نرخ‌ها سوء‌استفاده می‌کنند و قیمت‌ها را افزایش می‌دهند.

وی در ارتباط با بازرسی قیمت‌های سطح شهر کرمان افزود: بازرسی‌ها کم است و خود بازرس‌ها هم گاهی برای ما به معضل تبدیل می‌شوند اگر ما بازرسانی را انتخاب کنیم که مورد تأیید نباشد خود باعث مشکلاتی خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: از زمانی که کالا از مبادی مختلف وارد می‌شود تا زمانی که به دست خریدار می‌رسد باید بر روی آن نظارت کامل صورت گیرد.

وی گفت: برای اینکه برخی نارسایی‌ها از بین برود پیشنهاد می‌کنم یک کمیته متشکل از سازمان غله، سازمان‌های نظارتی و تعزیرات به همراه صنعت معدن تجارت تشکیل شود تا نظارت‌ها قوی‌تر شود.

دهقان یادآور شد: فرمانداری‌ها متولی بزرگی در خصوص تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها هستند و گلایه دارم از فرماندارهای شهرستان‌ها که حضور کمرنگ دارند.

وی یادآور شد: ما یک موقعیت خاص پیش رو داریم و از طرفی هم دشمن هم حساب شده عمل می‌کند کشور در حال حاضر وارد جنگ تمام عیار اقتصادی شده که باید برای مقابله با آن تدابیری بیاندیشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در ارتباط با تأمین شکر استان طی ماه‌های آینده گفت: بحث تأمین شکر برای ماه‌های آتی خصوصاً ماه رمضان را باید به صورت جدی پیگیری شود تا در این خصوص استان با مشکلی مواجه نشود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها