۲۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در این استان خبر داد.

۲۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

سردار روح‌الامین قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این محموله قاچاق با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و همکاری پلیس کرمان به مرکز کشور نرسید.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: قاچاقچیان قصد انتقال محموله مواد مخدر را از مرزهای جنوب شرق کشور به کرمان را داشتند که بلا فاصله پس از شناسایی از سوی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

کاهش رشد مواد مخدر صنعتی در کشور؛ علت افزایش گرایش جوانان به "گل" میانگین کشفیات مواد مخدر در استان ایلام 246 کیلوگرم در سال است

سردار قاسمی افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس برای توقیف خودروی نیسان که حامل این مواد افیونی بودند راه فرار قاچاقچیان را در حوالی شهداد از توابع کرمان بستند و پس از شناسایی فرد دستگیرشده تحویل مراجع قضایی شده است.

وی عنوان کرد: کشفیات مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات شبانه شامل 142 کیلوگرم تریاک، 145 کیلو حشیش و 10 کیلوگرم هرویین بوده است. مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تمامی محورهای استان را تحت نظارت کامل و دقیق دارند.

قاسمی بیان داشت: هرچند مقابله با این سوداگران مرگ مقابله‌ای سخت است؛ اما بدانند مأموران نیروی انتظامی در راه مبارزه با قاچاق و قاچاقچیان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها