«عارف 12 ساله»؛ رکورد دار فروش کتاب شد

فروش کتاب عارف دوازده ساله خاطرات شهید نوجوان رضا پناهی در کمتر از دو ماه به 24هزار نسخه رسید.

«عارف 12 ساله»؛ رکورد دار فروش کتاب شد

انتشارات شهید کاظمی ناشر این کتاب با اعلام فروش ۲۴ هزار نسخه از این کتاب در کمتر از دو ماه از این کتاب به عنوان پدیده فروش کتاب در سال جاری یاد کرده است.

کتاب عارف ۱۲ ساله روایتی از مادرانه های مادر شهیدیست که برای شهادت فرزندش دعا کرد تا او به آرزویش برسد.

این کتاب برای اولین بار با حضور مادر شهید رضا پناهی عارف، شهید ۱۲ ساله، محمد انصاری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و سید احمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا در سینما فجر اسلامشهر با حضور عمومی مردم این شهرستان رونمایی شد.

سیدحسین موسوی نویسنده کتاب معتقد است در شرایطی که در یک جنگ نامتقارن فرهنگی قرار داریم و دشمن در تلاش است که ایمان و هویت نوجوانان ما را از بین ببرد شهید رضا پناهی می‌تواند به عنوان الگویی برای تمام نوجوانان امروز ایران قرار بگیرد و چراغی برای راه نوجوانان کشور باشد.

شهید رضا پناهی پیش از اعزام به جبهه از مادر خود می‌خواهد نوار کاستی برایش تهیه کند و در آن نوار کاست وصیت نامه صوتی خود را ضبط می‌کند و از مادر می‌خواهد که بعد از شهادتش نوار را گوش بدهد و مادر شهید معتقد است که اگر این وصیت نامه صوتی از رضا وجود نداشت شاید برخی باور نمی‌کردند که این نوجوان چنین حوزه اندیشه‌ای و چنین جهانبینی خاصی داشته باشد.

چاپ دوم کتاب عارف ۱۲ ساله در ۱۲ هزار نسخه در قطع رقعی و به صورت رنگی، به کوشش سیدحسین موسوی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب عارف ۱۲ ساله می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با ۲۰ درصد تخفیف تهیه نمایند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها