خیز خودروساز روسی آروس برای ورود به بازار آسیا

خودروساز روسی آروس که برای رئیس جمهور روسیه لیموزین تولید می‌کند، قصد دارد خودروهایش را به مشتریان آسیایی معرفی کند و چین را به عنوان نخستین مقصد در نظر دارد . 

خیز خودروساز روسی آروس برای ورود به بازار آسیا

خودرو های اعیانی آروس در نمایشگاه آیدکس 2019 خاورمیانه در ابوظبی به مشتریان ارائه شدند. این برند اولین بار در ماه مارس در یک نمایشگاه پرآوازه اتومبیل در ژنو وارد شد، ولی به نظر فرنز گرهارد هیلگرت، مدیر عامل آروس «این پایان راه نیست» .
هیلگرت گفت:« ما قصد داریم به بازارهای آسیا وارد شویم و از یک نمایشگاه اتومبیل آغاز می کنیم ولی هنوز تصمیم نگرفته ایم کدام نمایشگاه. یا پکن خواهد بود یا شانگهای» .
هردوی این نمایشگاه های چینی خودرو دوسالانه هستند. نمایشگاه شانگهای هفته آینده آغاز می‌شود و نمایشگاه بین المللی اتومبیل پکن که با نام «اتوچاینا» شناخته شده سال آینده برگزار خواهد شد .
طی نمایشگاه ژنو، هیلگرت با تاجران بزرگ بین المللی اتومبیل دیدار کرد که بسیاری از آنها به خط تولید خودروی آروس علاقه نشان دادند. هیلگرت اشاره کرد فقط شرکایی را می خواهد که تجربه فروش خودروهای لوکس را داشته و آماده سرمایه‌گذاری در تالارهای نمایش باشند .
ولی فروش خارجی آروس تا 2021 آغاز نمی‌شود. این شرکت باید به ظرفیت کافی تولید تا آن زمان برسد. آروس تنها دو شریک تجاری رسمی در روسیه دارد که هر دو در مسکو هستند، ولی می‌خواهد شبکه اش را در کشور و خارج از کشور توسعه دهد. هیلگرت گفت این خودروسازی هنوز به دنبال تاجرانی در اروپاست و بعد هم این کار را در کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام می دهد و بعد هم ژاپن، چین و سنگاپور .
دنیس مانتروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه گفت خط تولید خودروی آروس که از ابتدا برای رئیس جمهور ایجاد شده بود، در فوریه شروع به گرفتن سفارش برای لیموزین آروس سنات L700 و آروس سنات L600 کرد. از آن زمان بیش از 500 سفارش داشته و قصد دارد تا آغاز صادرات، این سفارشات را تکمیل کند .

منبع: تسنیم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها