گتوزو: با این سن و سال دیگر نمی‌توانم دعوا کنم

گنارو گتوزو، سرمربی آث میلان، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لاتزیو که به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم در پایان بازی جنجالی شد، گفت برای شرکت در چنین دعواهایی دیگر پیر شده است.  

گتوزو: با این سن و سال دیگر نمی‌توانم دعوا کنم

آث میلان، دیروز در خانه خود موفق شد با گل فرانک کسی که در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، در یک بازی حساس، لاتزیو را از پیش رو بردارد. اما در انتهای بازی بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند تا این بازی به یکی از جنجالی‌ترین مسابقات این هفته فوتبال اروپا تبدیل شود.

گنارو گتوزو، سرمربی میلان که در دوران فوتبالی خود یکی از پاهای ثابت چنین درگیری‌هایی بود، بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت که ترکیبی از بالا رفتن سن و احساس مسئولیت باعث شده تا در بازی دیروز وارد دعوای بازیکنان دو تیم نشود.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی و پیروزی 1-0 میلان بازیکنان دو تیم در زمین با هم درگیر شدند و به نظر می‌رسید مرکز اصلی این درگیری‌ها لوئیز فیلیپه مدافع لاتزیو و فابیو بورینی، وینگر میلان هستند.

اما گتوزو در گفتگو با خبرنگاران وقتی با سوالهای زیادی درباره این درگیری و سابقه خود در دوران حضورش در میدان به عنوان فوتبالیست روبرو شد، گفت:" من وقتی فوتبالیست بودم استاد این جور شرایط بودم. این موقعیت‌ها من را هیجان‌زده می‌کرد. ولی الان نقش دیگری دارم و همه چیز را جور دیگری می‌بینم. از این گذشته دیگر سن و سالم از این حرفها گذشته".

سرمربی میلان در ادامه گفت:" من دیگر پیر شده‌ام. این بچه‌ها هر روز به سالن بدنسازی می‌روند و ورزش می‌کنند. ولی من دیگر مثل سابق قوی نیستم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها