نماینده مردم الیگودرز در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرفوری:

سیل لرستان ۳ هزار منزل مسکونی را تخریب کرده است/ دولت تدبیر نکند مردم به دردسر می‌افتند/ مردم توان پرداخت اجاره‌بها ندارند

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از نحوه اسکان مردم در مناطق سیل‌زده و افزایش نرخ اجاره‌بها در این مناطق ابراز نگرانی کرد.

سیل لرستان ۳ هزار منزل مسکونی را تخریب کرده است/ دولت تدبیر نکند مردم به دردسر می‌افتند/ مردم توان پرداخت اجاره‌بها ندارند

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی درباره انتقادات مطرح شده پیرامون نحوه اسکان مردم در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: در استان لرستان چند شهر در معرض سیل قرار گرفتند و خسارت‌های بسیاری به مردم وارد شد که متاسفانه ۱۵ نفر از هم‌استان‌هایمان را نیز از دست دادیم.

وی افزود: در منطقه‌ای مانند الیگودرز ۳ هزار منزل مسکونی تخریب شد و حدود ۶۵۰ راه دسترسی تخریب شده است، از این رو میزان برآورد ما از خسارت‌ها بسیار بالاست.

نماینده مردم الیگودرز با بیان اینکه راه دسترسی ۲۹۰ روستا در اثر سیل بسته شده است ، تصریح کرد: مردم انتظار دارند دولت با سرعت بیشتری در جهت حل مشکلات وارد عمل شود و از طریق اختصاص بودجه عمومی ستاد بحران و صندوق توسعه ملی در جهت حل مشکلات مردم وارد عمل شود.

خدابخشی خاطرنشان کرد: درباره بحث اسکان مردم در مناطق سیل‌زده باتوجه به اینکه واحدهای بسیاری تخریب شده است باید گفت در برخی از مناطق امکان استقرار چادر و کانکس وجود ندارد از این رو شرایط سختی در این مناطق وجود دارد ولی قطعا ادامه این روند در نرخ اجاره‌بها در استان لرستان تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مردم انتظار بیشتری از مسئولین برای رسیدگی به وضعیت مناطق سیل‌زده دارند تاکید کرد: نیروهای نظامی به خصوص سپاه در طی روزهای اخیر در جهت بهبود وضعیت در استان لرستان نقش موثری داشتند که قطعا مردم لرستان قدردان زحمات آنها خواهند بود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم هستیم با تدبیر دولت هرچه سریعتر شاهد بهبود وضعیت و بازسازی شهر و روستاها در استان لرستان باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروندایرانی
    0

    دولت به اجاره بها نفوذکندخرتوخری هم حساب داردهرکه اجاره گران میده برق گزارش راقعط کندوجود این راهم نداردنظارت کندانگگاذدولت مرده است کشور بی صاحب است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها