محمود وقتی وارد خانه سوسن شد از او بدون لباس فیلم گرفتند!

پلیس از آدم ربایی و اخاذی عده ای سودجو به بهانه ایجاد مزاحمت برای یک زن پرده برداشت.

محمود وقتی وارد خانه سوسن شد از او بدون لباس فیلم گرفتند!

شخصی به نام محمود با مراجعه به پلیس از اخاذی و آدم ربایی خبر داد و گفت: از آنجایی که من فروشنده کانکس هستم، ۵ ماه پیش شخصی جهت خرید کانکس با من تماس گرفت و پس از هماهنگی با وی برای متر کردن محل قرار گرفتن کانکس به منزل وی رفتم.

وی افزود: چند روز پس از متر کردن و تعیین محل کانکس، با همسر خریدار تماس گرفتم و وی من را برای انجام مراحل نهایی خرید به منزلشان دعوت کرد.

شاکی ادامه داد: زمانی که به خانه خریدار رسیدم متوجه تنها بودن همسر خریدار به نام سوسن در منزل شدم. پس از دعوت وی به داخل منزل رفتم و در حالی که حین صحبت با همسر خریدار بودم، فردی به همراه خریدار وارد منزل شدند و به سمت من هجوم آوردند و مدعی شدند که من به قصد مزاحمت برای همسر وی وارد منزلشان شدم.

وی افزود: آنجا بود که متوجه شدم این افراد با افترا و تهمت زنی قصد اخاذی از من را دارند، پس از چند دقیقه آن‎ها اقدام به عریان کردن من کرده و با بستن دست و پایم شروع به فیلمبرداری از من کردند.

شاکی گفت: این افراد بعد از کتک زدن من گفتند که پول می‌خواهیم و اگر به ما پول بدهی آزادت می‌کنیم، به ناچار کارت عابر بانک و رمز کارت را به آن‌ها دادم، این افراد مبلغ ۶۲ میلیون تومانی را که موجودی کارت بانکیم بود را از آن برداشت کردند و با بیان اینکه اگر علیه آن‌ها شکایت و یا اقدام قانونی کنم فیلم را در فضای مجازی پخش خواهند کرد؛ من را تهدید کردند.

وی افزود: از آنجایی که من فردی آبرومند و دارای اعتبار و سرمایه هستم از ترس اینکه آبرویم برود هیچ اقدامی نکردم و پس از ۴ ساعت زندانی شدن در منزل این فرد، به سرعت آن خانه را ترک کردم.

شاکی در ادامه گفت: پس از گذشت چند ماه از وقوع این حادثه فرد اخاذ فیلمی را که از بدن عریان من گرفته بود را به همراه یک متن تهدید آمیز دیگر در تلگرام برایم ارسال و تقاضای اخاذی میلیونی دیگری را کرد.

وی افزود: پس از این موضوع به پلیس مراجعه کردم و تمام موضوع را با آن‌ها در میان گذاشتم، پس از پیگیری‍‎های پلیس، این فرد دستگیر شد.

قاضی علی ایرد موسی بازپرس شعبه پنجم ناحیه ۳۴ دادسرای جرایم جنایی با اظهار کرد: متهم به جرم آدم ربایی، حبس چند ساعته در منزل، اخاذی میلیونی، عریان کردن شاکی و فیلمبرداری از وی بازداشت شده و روند قضایی پرونده در حال سپری است.

وی گفت: همچنین تحقیقات جهت دستگیری همدست وی که در یکی از استان‌های شمالی کشور متواری است در حال بررسی است.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسن
    0

    طرف بخاطر پول ناموسش رو هم بازی گرفته.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها