مهران غفوریان: مقدمات «زیرآسمان شهر» فراهم نشد

بازیگر سینما و تلویزیون قصد دارد یک برنامه گفتگومحوری را از شبکه نسیم روی آنتن ببرد و با فراهم شدن مقدمات ساخت سریال خاطره انگیز «زیر آسمان‌شهر»، فصل چهارم این مجموعه جلوی دوربین خواهد رفت.

مهران غفوریان: مقدمات «زیرآسمان شهر» فراهم نشد

حرف و حدیث‌های بسیاری مطرح شده که مهران غفوریان آیا در سال جدید برای تلویزیون فصل چهارم «زیر آسمان شهر» را آغاز می‌کند یا یک برنامه تلویزیونی را کارگردانی و اجرا خواهد کرد. ناگفته‌نماند که مهران مهام از فراهم نشدن موقعیت‌ها و بستر ساخت این سریال خبر داده که با شرایط موجود فعلاً ساخته نشود بهتر است.

غفوریان که به تازگی سریال تلویزیونی «زوج یا فرد» را برای نوروز روی آنتن داشت در خصوص حضورش در مقام کارگردانی سریال یا اجرای یک برنامه تلویزیونی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،‌گفت: من به خانم رنجبر هم قول داده‌ام که یک بار دیگر در «زیر آسمان شهر» گردهم بیاییم و من سَرِ قولم هستم فقط مقدمات کار فراهم نشده است.

وی افزود: قصد دارم تهیه، کارگردانی واجرای یک برنامه گفتگومحور یا اصطلاحاً تاکشو را در شبکه نسیم تلویزیون تجربه کنم. بعد از این کار با یک موضوع و متن جذاب حتماً به سراغ ساخت فصل جدیدی از «زیر آسمان شهر» خواهم رفت. البته هنوز اسم این تاک‌شو قطعی نشده است. تلویزیون باید به سمت کارهایی برود که مردم نگاه کنند و بپسندند. مثل برنامه‌ها و سریال‌هایی که سال‌هاست روی آنتن می‌روند ولی آن نوستالژی و خاطرانگیزی را برای مخاطب دارند.

به این‌جا رسیده تاکشویی که مهران غفوریان اعلام کرده با اجرای او از شبکه نسیم پخش می‌شود در حد یک طرح بوده است و هنوز مدیران مربوطه به این نتیجه نرسیده‌اند این طرح به مرحله اجرا برسد همچون طرح‌های دیگری که هر روز به شبکه نسیم و هر شبکه دیگر تلویزیونی می‌رسند.

از طرفی مهران غفوریان در این گفتگو به تشابه این تاکشو به تاکشوهای آمریکایی اشاره کرده و اصطلاح "جیمی‌فالن" که رسانه‌ها برای اشاره به برنامه جدید این بازیگر سینما و تلویزیون از این واژه استفاده کردند.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها