با تصمیم مستقیم من، مسی به مراکش نیامد

عدم حضور لیونل مسی در بازی دوستانه برابر مراکش، حواشی زیادی را به دنبال داشت.

با تصمیم مستقیم من، مسی به مراکش نیامد

سه هفته پیش تیم ملی آرژانتین اردویی در شهر مادرید برگزار کرد و مسی پس از 10 ماه به تیم ملی کشورش بازگشت. او که پس از جام جهانی به طور موقت از بازی برای آرژانتین خداحافظی کرده بود، بار دیگر پیراهن آلبی سلسته را به تن کرد و مقابل ونزوئلا نیز به میدان رفت.

در دیداری که آرژانتین شکست خورد و مسی نیز پس از آن به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی کشورش را ترک گفت و به بارسلونا برگشت.

عدم حضور او در بازی دوستانه دوم آرژانتین برابر مراکش، از یک سو باعث شد تا فدراسیون فوتبال این کشور 450 هزار یورو ضرر کند و از سوی دیگر مراکشی ها که منتظر تماشای بازی مسی از نزدیک بودند نیز به عدم حضور او معترض شوند.

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین که اخیرا از یک سانحه تصادف جان سالم به در برده، در مصاحبه با خبرنگاران گفت:« لئو اولین نفری بود که دوست داشت در اردوی آرژانتین بماند ولی قانون می گوید که بازیکنانی که قرار نیست به میدان بروند، باید به باشگاه خود برگردند.

لئو در اردو کاملا متعهد و در خدمت تیم بود و به خصوص با بازیکنان جوان و تازه وارد تیم ملی نیز گرم گرفته بود. او دوست نداشت اردو را ترک کند ولی با نظر مستقیم من از حضور در بازی با مراکش منع شد و طبق قانون نیز باید به بارسلونا برمی گشت. می دانم که لئو یک بازیکن متفاوت است و همیشه شایعات در مورد او وجود دارد ولی او با نظر مستقیم من به تیم باشگاهی خودش برگشت.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها