اقدام آمریکا علیه سپاه توان منطقه ای این نهاد را کاهش نمی دهد

در پی قرارگرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی دولت آمریکا، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

اقدام آمریکا علیه سپاه توان منطقه ای این نهاد را کاهش نمی دهد

متن بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«اینک که در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی عظمت، کارآمدی و پایداری یک حکومت دینی برای اولین بار بعد از صدر اسلام بر همگان آشکار و خواب آشفته دشمنان از صدور انقلاب با پیروزی عزت مدارانه در جنگ تمام عیار تحمیلی ۸ ساله دفاع مقدس کنار مرزهای جعرافیایی ایران تعبیر شد و موفقیت مقتدرانه آنروز در فراسوی مرزهای جعرافیایی (یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و... ) و ظهور نشانه های افول و شکست هیبت استکباری و هیمنه شیشه ای امریکا بر این واژه صدور انقلاب لباس حقیقت پوشید و به واقعیتی عینی در انظار ملل آزاده جهان تبدیل شد امریکای جنایتکار بار دیگر به گربه رقصانی دیگری پرداخت و به توهم پنجه کشی بر چهره مظلوم این نظام مقدس و به باور خود در جبهه بین المللی، چهره ایران اسلامی را تخریب کرد و رییس جمهور دیوانه آمریکا با امضا بیانیه ای در کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی این اقدام خصمانه متناقض با حقوق بین المللی را نشان از استیصال هیئت حاکمه امریکا در مواجهه با استراتژی منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و صدق راه راستین سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می داند و معتقد است:

۱) اگر چه خصومت های پیدا و پنهان آمریکا علیه این نهاد مقدس و موثر نطام با تحریم اکتبر سال گذشته بر مبنای فرمان اقای جرج بوش رییس جمهور اسبق امریکا به دوران پس از حملات ۱۱ سپتامبر بر می گردد و چیز تازه ای نیست، لیکن این بار با اقدام نامتعارف متهم کردن یک نهاد نظامی و رسمی یک کشور که منبعث از قانون اساسی ان کشور است، وقاحت را به نهایت رسانده و با این عمل با بی احترامی به قانون اساسی یک کشور علنا مقابل خواسته ملی و دستاورد مردمی یک کشور قد علم کرد.

۲) این اقدام وقیحانه آمریکا در کنار اعتراف ذلیلانه برخی از اعضای هیئت حاکمه بر عاملیت امریکا درایجاد داعش (تروریسم بین المللی) اوج تعارض و تناقض رفتاری این کشور را بر همگان بیش از گذشته آشکار نمود؛

۳) امریکا در اهداف مثلث گونه خود برآن است با این اقدام نامتعارف ازیک سو در کنار اعتراف به شکست سیاست حضور خود در منطقه جنوب شرقی آسیا و ضرورت کاهش هزینه ها با خروج نیرو های نظامی خود از منطقه در لوای این اتهام و با توجیح نا امن شدن منطقه برای حضور آمریکایی ها سرپوشی بر خروج ذلیلانه خود از منطقه بعد از هزینه های گزاف بگذارد و از سوی دیگر با این اقدام خود یک روز قبل از شروع انتخابات پارلمانی رژیم غاصب صهیونیستی به کمک نتانیاهو نخست وزیر متهم به فساد و سو استفاده از قدرت بپردازد و در ضلع سوم به خیال خام خود با بهره گیری از جریان غرب گرای داخل و در راستای بزرگنمایی این تهدید، ایران را ملزم به اجرای خواسته های خود بنماید.

۴) این بار نیز چون گذشته سوء استفاده ابزاری آمریکای مستکبر از واژه های مظلوم و انتزاعی در راستای تامین منافع و اهداف شوم دولتمردانش ره به جایی نخواهد برد و به زودی در انظار و قضاوت ملل آزاده جهان واژه تروریست آمریکا را شایسته ترین مرجع ضمیر خود خواهد یافت زیرا شاخصه سازی و تبدیل واژه های انتزاعی تروریست به مولفه های انضمامی و مقایسه این شاخصه در سابقه آمریکا با کشورهای دیگری چون ایران در راستای روشن شدن چهره حقیقی تروریسم به خوبی نشان می دهد سابقه جهان گشایی و حمله یا شرکت در تهاجم به کشورهای دیگر ، تعداد پایگاه های مستقل نظامی آشکار در کشورهای دیگر ، جایگاه و رتبه آمریکا درساخت وفروش سلاح و تجهیزات مدرن نظامی دنیا ، سابقه ایجاد و حمایت از تروریسم های بین المللی چون داعش ، القاعده و ... در اعتراف دولتمردان آمریکا ، حمایت از حاکمان مستبد و دست نشانده کشور ها ، سابقه شرکت و دخالت و ایجاد کودتاها علیه حکومت های مردمی کشور های دیگر و... در کدام کشور یافت می‌شود و آن را مستحق واژه تروریسم می‌گرداند.

ملت ایران یقین دارد این اقدام آمریکا نه از توان منطقه ای سپاه می‌کاهد و نه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی با چالش مواجه می‌سازد. ملت ایران این اقدام خصمانه آمریکا را نشان از راه درست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اتخاذ راهبردهای چهل ساله انقلاب و عصبانیت دشمن از خدمات این نهاد مردمی و قانونی در عرصه های مختلف دفاعی _نظامی تا سازندگی و امداد رسانی در حوادث و بلایای طبیعی از زلزله تا سیل در اقصی نقاط کشور و همچنین اقدامات موثر این نهاد مقدس در مبارزه با تروریسم و دفاع از مظلومین در منطقه می‌داند.

ملت و مسئولین هشیار و با بصیرت کشور این بار نیز با وحدت و همدلی که بارها ازخود نشان داده اند تهدیدات را به فرصت تبدیل می نمایند.

در پایان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن محکومیت اقدام خبیثانه رئیس جمهور آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروههای تروریستی ،حمایت قاطع خود را از سبزپوشان این نهاد مقدس و مردمی اعلام می نماید.»

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها