دستگیری دو مال‌خر اموال مسروقه در شمال غرب پایتخت

رئیس کلانتری مرزداران از دستگیری ۲ مال‌خر حرفه‌ای در شمال غرب پایتخت خبر داد.

دستگیری دو مال‌خر اموال مسروقه در شمال غرب پایتخت

سرهنگ علی آقا طیبی آثار در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع از اینکه یکی از ساکنان محدوده خیابان مرزداران در محل سکونتش با افراد مشکوکی در ارتباط بوده و اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر صحت دارد و فرد مذکور به طور مستمر اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه است، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از مأموران کلانتری برای دستگیری وی اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و برای بازجویی تکمیلی به کلانتری منتقل کنند.

سرهنگ طیبی آثار با اشاره به اینکه مال‌خر در بازجویی اولیه در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت: اموال مسروقه را با همکاری همدستش خرید و فروش می‌کند، ادامه داد: مخفیگاه متهم دوم پرونده در آریا شهر مورد شناسایی قرار گرفت.

کلانتر محله مرزداران افزود: متهم دوم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی گفت: از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از اتو پرس، چراغ گردان، دوچرخه، ترازوی عقربه‌ای، باطری خودرو، گوشی همراه، کشف شده است.

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران با بیان اینکه متهمان حدوداً ۵۳ و ۲۳ ساله بوده و هر ۲ سابقه دستگیری دارند، خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم پس از شناسایی مال باختگان در اختیار مرجع قضائی قرار خواهند گرفت.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها