تبلت پرچمدار سامسونگ Galaxy Tab S4 10.5 به اندروید 9.0 بروز شد

تنها 7 ماه از عرضه تبلت پرچمدار سامسونگ گلکسی Tab S4 10.5 می‌گذرد و در اتفاقی خوب این شرکت روز گذشته اولین بروزرسانی بزرگ اندروید 9.0 در گروه تبلت‌های خود را برای این محصول عالی عرضه کرد.

تبلت پرچمدار سامسونگ Galaxy Tab S4 10.5 به اندروید 9.0 بروز شد

سامسونگ تا به امروز گوشی‌های بسیار زیادی را به نسخه جدید اندروید بروزرسانی کرده است ولی تبلت‌های این شرکت در این زمینه بسیار مهجور باقی مانده‌اند. با این حال در اتفاقی مثبت و امیدوار کنند کره‌ای‌ها اولین بروزرسانی اندروید 9.0 برای تبلت‌های خود را روز گذشته عرضه کردند.

این بروزرسانی که برای مدل SM-T835 یا همان Galaxy Tab S4 10.5 نسخه LTEعرضه شده شماره ساخت T835XXU2BSD1را دارد و در حال حاضر کاربران فرانسوی می‌توانند به آسانی به آن دسترسی داشته و پس از دانلود آن را روی تبلت خود نصب نمایند.

همانطور که می‌دانید سامسونگ نسخه جدید اندروید برای دستگاه‌های خود را با رابط کاربریOne UI ارائه می‌کند و زمانی که بخواهیم از این رابط کاربری در یک دستگاه با نمایشگر بزرگتر استفاده کنیم بیشتر به کاربردها و مزیت‌های آن پی خواهیم برد. در این حالتOne UI برای تبلت‌ها بسیار کاربردی‌تر و مفیدتر خواهند بود که در این بروزرسانی نیز برای Tab S4 10.5 عرضه شده است.

در کنار عرضه بروزرسانی جدید سامسونگ برخی امکانات جدید مانند نرم‌افزارهای Slices وApp Actions را نیز به رابط کاربری دستگاه خود اضافه کرده است که می‌تواند کمک شایانی در استفاده حد اکثری از فضای صفحه نمایش دستگاه به کاربر بنماید.

به همراه ارائه این قابلیت‌های نرم‌افزاری پایه، سامسونگ آخرین نسخه بروزرسانی امنیتی گوگل که مربوط به اولِ مارس 2019 است را نیز با این آپدیت برای کاربران عرضه کرده که با توجه به موجود بودن پچ امنیتی ماه آوریل که یک دوره جلوتر از آن بوده اتفاقی عجیب و قابل تأمل است.

در انتها باید به این مورد اشاره کنیم که نرم‌افزارDigital Welbeing که نرم‌افزاری برای مشاهده نحوه تعامل و استفاده از نرم‎‌افزارهای مختلف روی گوشی است به همراه حالت محبوب Dark Mode در منوی تنظیمات نیز به این نسخه افزوده شده‌اند که می‌تواند اتفاقی خوب برای کاربران این دستگاه باشد.

البته اگر در جریان اخبار بروزرسانی سیستم عامل محصولات سامسونگ طی چند روز گذشته باشید حتماً می‌دانید که سامسونگ دو گوشی Galaxy J6 و Galaxy J8 را در هفته گذشته به اندروید 9.0 بروز کرده و این روند بروزرسانی همچنان در محصولات این شرکت ادامه خواهد داشت.

منبع: شهر سخت افزار

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها