با تصفیه هوای ضدآلرژی سالم بمانید

یک شرکت تجاری دستگاه تصفیه هوایی به نام واوا تولید کرده که نه تنها هیچ حساسیت یا آلرژی در کاربران ایجاد نمی کند، بلکه به علت استفاده از فیلترهای متنوع قادر به مقابله با انواع ذرات مزاحم است.

با تصفیه هوای ضدآلرژی سالم بمانید

یک شرکت تجاری دستگاه تصفیه هوایی به نام واوا تولید کرده که نه تنها هیچ حساسیت یا آلرژی در کاربران ایجاد نمی کند، بلکه به علت استفاده از فیلترهای متنوع قادر به مقابله با انواع ذرات مزاحم است. تصفیه هوای مذکور در مقابل ذرات گرد و غبار بزرگ و آلودگی های حیوانی نیز مقاوم است و 99.7 درصد از آلودگی ها را نابود می کند.

استفاده از این دستگاه به خصوص در شهرهایی که به طور مرتب با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند، به افراد امکان می دهد حداقل در درون منزل خود هوایی پاکیزه را تنفس کنند. دستگاه یادشده همچنین از فناوری یو وی - سی برای از بین بردن باکتری های مضر موجود در هوا و همین طور ویروس های خطرناک بهره می گیرد.

دستگاه یادشده در سه حالت قابل تنظیم است و لذا نگرانی از بابت ایجاد سروصدای بیش از حد توسط آن وجود ندارد و کاربران می توانند آن را در زمان خواب در حالت کم صدا قرار دهند.

دستگاه یادشده تنها 80 دلار قیمت دارد و به علت آنکه جای زیادی هم اشغال نمی کند، گزینه ای مناسب برای خریداری و استفاده در منازل نیز محسوب می شود.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها