درخواست یک نماینده برای حضور پزشکان داوطلب و خیرین مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از خیرین مدرسه ساز خواست با حضور در مناطق سیل‌زده نسبت به بازسازی و نوسازی مدارس اقدام کنند.

درخواست یک نماینده برای حضور پزشکان داوطلب و خیرین مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده

فریده اولاد قباد با اشاره به بازدید خود از شهرستان‌ها و روستاهای سیل‌زده استان لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم نبود آب شرب سالم و همچنین بخش بهداشت و درمان است. مردم این مناطق نیاز زیادی به دارو دارند و ما از پزشکان داوطلب می‌خواهیم با حضور در مناطق سیل زده در این زمینه کمک کنند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی همچنین از حضور جمعیت مامایی ایران در مناطق سیل زده با همکاری فراکسیون زنان خبر داد.

وی همچنین بر ضرورت جلب کمک خیرین مدرسه‌ساز در مناطق سیل زده تاکید کرد و گفت: ما در تلاش هستیم که کلاس‌های درس در مناطق سیل زده برقرار شود. تعدادی کانکس به همین منظور در مناطق سیل زده وجود دارد که می‌توان از آنها برای برقراری مجدد کلاس‌های درس استفاده کرد. البته تهیه تجهیزات مورد نیاز مدارس نیز از دیگر ضروریات است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار مقاوم‌سازی و بازسازی مدارس مناطق سیل زده شد و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری آموزش و پرورش کانکس‌های بیشتری برای برقراری کلاس‌های درس در اختیار مناطق سیل زده قرار گیرد.

اولاد قباد با بیان این‌که بسیاری از جاده‌های مواصلاتی در استان لرستان قطع شده، اظهار کرد: من برای سرکشی به یکی از روستاهای مناطق سیل زده مسافتی را با قایق طی کردم. علاوه بر این از چند روستا هم به دلیل تخریب راه‌ها اصلاً امکان بازدید نداشتم که امیدوارم با مساعدت وزارت راه و شهرسازی هرچه زودتر نسبت به بازسازی راه‌ها اقدام شود.

وی در پایان گفت که برخی روستاهای سیل‌زده استان لرستان مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته و نیاز است درباره شرایط مردم این مناطق اطلاع رسانی شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها