پوچتینو: عامل مصدومیت هری کین، سبک بازی او است

درحالیکه هری کین، کاپیتان تاتنهام ممکن است به دلیل مصدومیت در بازی مقابل سیتی تا پایان فصل از میادین دور باشد، پوچتینو، سرمربی تاتنهام می‌گوید سبک بازی کین باعث مصدومیت او شده است.

پوچتینو: عامل مصدومیت هری کین، سبک بازی او است

چهارشنبه گذشته بود که در بازی دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هری کین، کاپیتان تاتنهام مصدوم شد و به اجبار از زمین بازی بیرون رفت. مصدومیتی که هواداران تاتنهام را نگران کرده چرا که در حساس‌ترین زمان فصل اتفاق افتاده و ممکن است برای اسپرز گران تمام شود.

در این میان، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام می‌گوید سبک بازی هری کین، نقش مهمی در مصدومیت او از ناحیه مچ پا در بازی چند روز پیش تیمش مقابل منچسترسیتی داشته. پوچتینو مدعی شد، سبک بازی کین او را همیشه در معرض آسیب‌دیدگی قرار می‌دهد و مصدومیت اخیر او ممکن است در این برهه حساس از فصل برای تاتنهام گران تمام شود.

مصدومیت کین در بازی مقابل سیتی در نتیجه برخوردی اتفاق افتاد که در حاشیه زمین بین او و فابین دلف پیش آمد.

پوچتینو درباره این مصدومیت کاپیتان تیمش گفت این بخشی از روحیه و سبک بازی هری کین است و چه بخواهید و چه نخواهید، اگر خواهان حضور او در تیم‌تان هستید باید آن را بپذیرید.

سرمربی تاتنهام گفت:" بله می‌شود گفت که درگیری در آن نقطه از زمین خیلی لازم نبود و می‌شد از آن اجتناب کرد ولی روحیه هری کین این است و نمی‌شود تغییرش داد. هری فوتبالیست قوی‌ای است و دلش می‌خواهد روی تک‌تک توپها با بازیکنان حریف درگیر شود".

پوچتینو در ادامه گفت:" الان که فیلم آن صحنه را نگاه می‌کنیم شاید بگوییم هری، چرا روی آن توپ رفتی؟ ای کاش رها می‌کردی و خودت را مصدوم نمی‌کردی. ولی این شخصیت هری کین است. او بدون سبک بازی و شخصیت منحصربفردش دیگر هری کین نخواهد بود".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها