«سال دوم دانشکده من» در لیست اکران عید فطر

تهیه کننده فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» در تلاش برای به نمایش درآوردن این اثر در اکران عید فطر است.

«سال دوم دانشکده من» در لیست اکران عید فطر

مسعود ردایی تهیه‌کننده «سال دوم دانشکده من» جدیدترین ساخته رسول صدرعاملی درباره زمان اکران این فیلم سینمایی در گفتگو با صبا توضیح داد: حتما بعد از ماه مبارک رمضان این فیلم را اکران خواهیم کرد.

وی افزود: مقدمات اکران عمومی در حال انجام است و به احتمال زیاد «سال دوم دانشکده من» جزو فیلم های اکران عید فطر خواهد بود.

این تهیه کننده سینما در پایان درباره حضور فیلم صدرعاملی در جشنواره های خارجی نیز توضیح داد: به تازگی فیلم به بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم مسکو که جزو جشنواره های الف دنیاست راه پیدا کرده و در جشنواره های دیگر هم حضور خواهد داشت.

فیلم سینمای «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی در سال ۱۳۹۶ ساخته شد و پس از چندین بار قصد اکران عمومی، در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلک فجر در بخش مسابقه به رقابت با سایر فیلم ها پرداخت.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند.

علی مصفا، پدرام شریفی، سها نیاستی، ویشکا آسایش، نیلوفر خوش‌خلق، فرشته ارسطویی، بابک حمیدیان و شقایق فراهانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: صبا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها