آقای پرستویی اول بیل بزن بعد حرف بزن!+ویدئو

پرویز پرستویی ویدئویی را از سید کمیل موسوی که به انتقاد از او و چند چهره دیگر با این مضمون پرداخته که تنها حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

آقای پرستویی اول بیل بزن بعد حرف بزن!+ویدئو

پرستویی همراه با انتشار این ویدئو نوشت: «اصلا دلم نمیخواست تو این اوضاع و احوال که هموطنانمون زندگیشون به آب و گل نشسته بخوام‌ پاسخگوی کسی یا چیزی باشم. یا اینکه به رخ بکشم که من چکار کردم و کسی کاری نکرده، چرا؟ چون‌ این حرف و حدیث‌ها نه برای این عزیزان که آسیب دیدن نان خواهد شد و نه آب و کاشانه.

اما حاج آقا، سید اولاد پیامبر، از شما بعیده، اگه داری بیل میزنی بزن ولی به رخ نکش. شما از کجا میدونی من تو خونه ام شومینه دارم؟ که ندارم. شما از اون دسته از آدم هایی هستید که اگر یک ریال به کسی کمک کنید باید صد بار برای آدم های مختلف تعریف کنید که شب راحت بخوابید.

حاج آقا حرف زیاده و من وقت ندارم خیلی برای شما توضیح بدم ولی یه چیزی رو بهتون میگم که یادآوری بشه براتون، یک بار دیگه چون سید هستید زندگینامه مولا علی رو خوب و با دقت مطالعه کنید و یاد بگیرید که کاری رو که می کنید به رخ نکشید، مولا علی نه به کسی تهمت میزد و نه کاری رو که میکرد به رخ می کشید. یا حداقل کلامتون و با یا علی مدد تمام نکنید.»

منبع: سرنا نیوز

1981

حجم ویدیو: 2.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • علی
    0

    جالب بود جواب کوبنده بود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      هردو ریا کارند هم پرستویی وهم حاچ آقا اللخصوص حاچ آقا

  • کاربر ناشناس
    0

    خوب قرارنیست فقط شما حرف بزنید . وقتی شما حرف می زنید درسته ولی وقتی دیگران حرف می زنند ریا شده این چه منطقیه شما دارید .

  • حسن
    0

    به نظر من در حین بیل زدن حرف هم بزن یا برعکس. دعوا نداره.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خدا میداند 55 سال سن دارم و با خیلی از کارهایی استاد ارزشمند و بی همتا جناب پرستوی زندگی کردم ولی اقرار میکنم به خدا نمیدانم این هنرمند کم نظیر در زندگی و رفتار خود دارد فیلم بازی میکند و اصل خودشه یعنی هنوز نشناختمش

  • سعید
    0

    یعنی شما نهج البلاغه رو خوندی و براساس منویات امام علی ع دارید حرکت می کنید و این صرفا "از دور حرف زدن هاتون" براساس آموزه های نهج البلاغه هست جناب پرستویی؟؟ مغالطه خوبی بود جناب پرستویی. الان میشه به شما گفت یه هنرمند سلبریتی سیاست مدار.

  • باران
    0

    تو هر سنخی خوب و بد داریم. همیشه روحانیونی رو میشناختیم که همه دارو ندارشون رو برا مردم دادن. از همین موقعیت و هر موقعیت مشابهی هم استفاده میکنید برا نشون دادن خودتون. یه ریای باکلاس. خییییییلی باکلاسین شما.

  • روده های دوپا
    0

    واقعا جای تاسف داره، پس کی می خواهیم بزرگ شویم، بزرگ فکر کنیم ، بزرگ زندگی کنیم ؟؟؟در هر لحظه جوری زندگی کنیم که گویی آخرین ساعاته زندگیه ماست ... اونوقت همه مهربان ، زندگی شیرین ، حرفها بی اهمیت ، و تمرکز ما ، آماده شدن واسه مرگ میشه. ولی افسوس که دیگه،خیلی دیر شده ... مرگ همین نزدیکی هاست ، کافیه فقط یک دقیقه بجای حرف زدن گوش کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها