بازیگر فیلم‌های مسیح علی‌نژاد بازداشت شد

یاسمن آریایی، همکار مسیح علی نژاد در پروژه «آزادی‌های یواشکی» بازداشت شد.

بازیگر فیلم‌های مسیح علی‌نژاد بازداشت شد

یاسمن آریایی که چندی است به عنوان همکار مسیح علی نژاد در پروژه «آزادی های یواشکی» فیلم هایی از کشف حجاب خود در اماکن عمومی را منتشر می‌کرد، روز گذشته بازداشت شد.

برپایه این گزارش، چندی پیش یک کلیپ از کشف حجاب آریایی و دوستانش به مناسبت روز ۸ مارس(روز جهانی زن) در متروی تهران ،‌ توسط مسیح علی نژاد منتشر شد.

مسیح علی نژاد به تبلیغ کشف حجاب و ترویج فساد و اباحه گری در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای مشغول است.

اسناد کمک مالی آمریکا به علی نژاد چندی قبل در رسانه ها منتشر شد.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سید علی ناظم
    0

    با این جور ادمها که تمدن ومدرن بودن را در ۱۰ سانت پارچه می بینند هزاران سال طول میکشدکه فقط بخ اقار تمدن ویا مدرن بودن برسند این افراد عقده ای بوده وفساد وولگردی را تمدن مینامند ومتاسفانه این طور ادمهای پوچ وبی مغز وفاسد از تمدن فساد ولختی گری را یاد گرفتند مسامحه نکنید با اینافراد واینجانب حاضرم رو در رو با این طور ادمها گفت وگو کنم اگر تونستند از تمدن چیست یک واژه حقیقی را تعریف کنند یقین بدانید اسمان به زمین امده خانم محترم معنای تمدن فساد نیست اصلاح فساد است

    نظرات شما -
    • ن
      0

      فساد اقتصادی ریشه این چیزاست

    • ناشناس
      0

      درود. مرسی برای نظر خوبتون. با شما موافقم

  • عباسی
    0

    فرهنگ ما از همان اول حجاب بود و اصلا ربطی به اسلام هم ندارد حتی روی تخت جمشید هم یک حکاکی زن بیحجاب نیست ولی الان دارم به فرهنگ حمله میکنند کشور ایران خود تموم ۷۰۰۰ ساله دارد و اکنون دچار حمله فرهنگی شده و متاسفانه اونم از طرف کسانی که واسه ایرانی بودم و باستانی بودم دارند

  • پریسا داوری
    0

    با این چنین رفتارهای هنجار شکن و زشتی به هیچ عنوان نباید مسامحه کرد. صد البته می دانیم که چنین کارهای برنامه ریزی شده و بی محابا ، برای گرفتن راحت ویزا و اقامت در کشور آمریکا یا کانادا و ... می باشد. چند ماه بعد صداش درمی یاد.

  • کاربر ناشناس
    0

    این خانم اگر خیلی عقایدش خیلی متمدن است و خواسته همه مردم این است چرا روی خانواده خودش کار نمیکند.و چرا اول خودش در خارج که آزادی مطلق است کلاه می گذاشت سرش خوب از اول راحت بود مثل حالا که دیگر مانده لخت در امکان عمومی ظاهر شود و رو هر چی بی حجاب و خارجی است برده. اصلا بی حجابی را حتی در خارج رد کرده مراحل ترقی را یکدفعه دارد طی میکند. این آدم و خانواده اش در ایران نون به نرخ روز خوردن و آدم فروشی معروف بودن . و حالا در خارج از این راه کسب درآمد میکند باید شنونده ها عاقل باشند . بعد هم الان مشکل مردم ما با کشف حجاب حل میشود!!!؟؟ الان مردم بیشتر مشکل اقتصادی و تحریم دارنند تا کشف حجاب.پس معلوم این خانم دنبال نون خودش است.نه مردم. و تمام کسی که چهار تا عکس و فیلم برایش می فرستند چند وقت بعد پناهنده خارج میشونند. چون فقط بخاطر این هدف این کار را میکنند مثل خود این خانم وگرنه کدام فرد تحصیلکرده ای الرجال دنبال رو این خانم بوده چون اصلا طرز بیان این خانم معلوم است و سواد گفتاری ندارد چه رسد به سواد کرداری .و میخواهد برنامه ارائه دهد.بهتر مقداری با تمدن و فرهنگ مردم ایران آشنا شود. و معلوماتش را بالا ببرد . و مشکلات با نیم متر پارچه و خودش هم دیگر نمی پوشد حل نمیشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها