بازسازی فوری محورهای مواصلاتی در استان لرستان ضرورت دارد

بابک دین پرست گفت: در جریان سیل اخیر، ٣٠٠ کیلومتر راه اصلی و ١٢٠٠ کیلومتر راه روستایی استان لرستان آسیب دیده است. احداث و بازسازی فوری محورهای مواصلاتی و پل‌های ارتباطی ضرورت دارد.

بازسازی فوری محورهای مواصلاتی در استان لرستان ضرورت دارد

بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور که به نمایندگی از رحمانی فضلی در مناطق سیل زده استان لرستان مستقر است، از محورهای مواصلاتی و پل‌های ارتباطی مناطق سیل زده و پل روستای ناصروند شهرستان خرم آباد که ارتباط ١٣٠ روستا را با مرکز استان برقرار می‌نماید و همچنین پل باباحسین واقع در مسیر کمربندی خرم آباد به آزاد راه زال (خرم آباد- اندیمشک) بازدید کرد.

دین پرست پس از بازدید از این مناطق گفت: احداث و بازسازی فوری محورهای مواصلاتی و پل‌های ارتباطی استان، به موازات احداث مسکن‌های شهری و روستایی تخریبی و مرمت و بازسازی مسکن‌های تعمیری ضرورت دارد.

وی افزود: بر اساس برآوردهای اولیه تعداد حدود (٤٨٠) پل کوچک در جاده‌های روستایی و (٥٥) پل بزرگ با دهانه ده متر به بالا در جاده‌های اصلی و بزرگراه‌ها تخریب و تعداد قابل توجهی پل بزرگ و کوچک نیز آسیب جدی دیده‌اند که نیازمند بازسازی فوری و تعمیر و نگهداری می‌باشند.

نماینده ویژه وزیر کشور در لرستان، در همین ارتباط افزود: در جریان سیل اخیر، ٣٠٠ کیلومتر راه اصلی و ١٢٠٠ کیلومتر راه روستایی استان لرستان نیز آسیب جدی دیده است.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها