آمار شگفت‌انگیز از فروش کنسول‌های بازی

با توجه به بررسی پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی که در کل طول تاریخ عرضه شده‌اند، کنسول بازی play station۲ که تولید آن متوقف شده است، در جایگاه پرفروش‌ترین کنسول بازی قرار گرفت.

آمار شگفت‌انگیز از فروش کنسول‌های بازی

پس از گذشت حدود 30 سال از عرضه نخستین نسخه کنسول سگا (Sega Genesis)، با پیروی از سبک Nintendo و Sony، در هفته گذشته اعلام کرد که یک نسخه جدید اصلاح شده سبک کلاسیک از کنسول خود را در اواخر سال جاری(احتمالا در ماه سپتامبر) وارد بازار خواهد کرد که همراه با مجموعه‌ای از بازی‌های محبوب از قبل نصب شده است.

طبق نمودار ارائه شده که بر اساس برآوردهای وب‌سایت صنعتی VGChartz تهیه شده است، نشان می‌دهد که کنسول بازی Sega در جایگاه دوازدهم پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی قرار گرفته است و در طول تاریخ عرضه تا کنون، حدود 30میلیون کنسول به فروش رسانده است.

در ادامه، قابل ذکر است که کنسول بازی play station2 که تولید آن متوقف شده است، با فروش تعداد 158 میلیون کنسول در طول تاریخ عرضه، پرفروش‌ترین کنسول بازی تا کنون بوده است.

در نمودار ارائه شده، میزان فروش کنسول‌های بازی که هنوز تولید می‌شوند، کنسول‌هایی که از روی مدل کلاسیک خود بازتولید شده‌اند، و کنسول‌هایی که تولید آنها متوقف شده است را مشاهده می‌کنید؛

منبع: اقتصاد آنلاین

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها