خبر‌های جدید در مورد بسته حمایتی از زبان وزیر رفاه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین وضعیت پرداخت بسته حمایتی به جاماندگان را تشریح کرد.

خبر‌های جدید در مورد بسته حمایتی از زبان وزیر رفاه

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص زمان پرداخت بسته حمایتی به افراد جامانده اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه اعلام آمادگی کرده که از طریق گزارشی که در سازمان تامین اجتماعی و معاونت رفاه اجتماعی وزارت کار تهیه شده بسته‌های حمایتی را به افراد جامانده پرداخت کند.

وی گفت: ما در حال تهیه لیستی از جاماندگان هستیم و سی دی آن را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار می‌دهیم تا به محض پرداخت بودجه، آن را به حساب جاماندگان واریز می‌کنیم.

وی در خصوص پرداخت بسته‌های حمایتی جدید در سال ۹۸ گفت: پرداخت بسته‌های جدید بنا به نظر سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه اقدامات وزارت کار در مناطق سیل زده گفت: از شروع وقوع سیلاب در ۶ استان، وزارت کار هم نسبت به افراد تحت پوشش این وزارتخانه حساسیت ویژه‌ای به خرج داد و در تمام استان‌های سیل زده ستاد‌های شبانه روزی مستقر کرد.

شریعتمداری بیان کرد: سامانه برآورد خسارات ناشی از سیل را در وزارت کار ایجاد کردیم که مددجویان بهزیستی مناطق سیل زده می‌توانند به این سامانه مراجعه و گزارش خسارت متحمل شده را اعلام کنند.

وی گفت: نزدیک به ۳۰ هزار گزارش خسارت مربوط مددجویان تحت پوشش بهزیستی به تفکیک ۲۰ آیتم مشخص شده در این سامانه ثبت شده است.

وزیر کار ادامه داد: مستمری مددجویان بهزیستی در این ماه تا سه برابر افزایش پیدا کرد تا بتوانند مشکلات خود را تا حدی رفع کنند.

شریعتمداری بیان کرد: بانک‌های رفاه و توسعه تعاون را مامورکردیم تا به مردم مناطق سیل زده ۲۸ هزار وام قرض الحسنه تا سقف ۵ میلیون تومان با شرایط آسان را در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی گفت: همچنین ۲۱۱ گروه محب و رواشناس به مناطق سیل زده برای ارائه مشاوره روانشانسی به مناطق اعزام شدند.

وزیر کار بیان کرد: هماهنگ کردیم مستمری افراد مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی از ۱۸ فروردین ماه و زودتر از مودعد مقرر پرداخت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    وزیر میریختی رو فلش راحت تر بود!

  • سعید نمازیان
    0

    از قدیم گفتن که کار را دست کار بلد داد شما اگر دلت میسوزه جرا بسته جاماندگان را نمیدی امروز و فردا میکنی صندلی وزارت صاحبش را میخاد

  • امیر چایی ساز
    0

    سلام اقایون مسول چرا بسته حمایتی بما ندادن شاید هم چون ما که در کوههای نفت شهر هستیم انجا جزء حمایت شما نباشد لطفا رسیگی کنید

  • عبدالله تیرانی
    0

    سلام خسته نیاشید من یه کارگر مقنی هستم وروزهها به امید درامدی اندک بنایی میکنم بیمه نیستم ایا سبد کالا برای ما حرامه

  • سعیددهقانی
    0

    سلام بنده قبل ازعیدثبت نام کردم اماهیچ خبری ازبسته حمایتی نشده خواهشاپیگیری کنیدتشکر

    نظرات شما -
    • علی ذوالفقاری
      0

      سلام خداوکیلی سر کار گذاشتید مردما هی میگید اعتبار نیست پس تکلیف این یک میلیون نفر که حقوقشون زیر سه میلیون و بسته حمایتی نگرفتند چی میشه؟؟

  • موسی الرضا حسین ابادی
    0

    سلام ببخشید پیگیری کنید این بسته حمایتی جا ماندگان چی شد دیگه دو ماه از عید هم رفت؟؟؟!!!

  • عبدالله تیرانی
    0

    سلام حضرت اقای وزیر رفاه شما که در هر شقلی پا میگذاری مردم یاید نوکر شما باشند اظهار نظر میکردی که تا پایان سال دهیار بست

  • گلمحمدی
    0

    به خدادیگه خسته شدیم ازاین همه دروغ یه دفه بگیدبه شمابسته حمایتی نمیدیم واین همه مردم رابیخودی دلخوش نکنیدچندماه گذشته به خداماخیلی بدبختیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها